Quote from Guest on 9 November 2009, 22:11Just nu har många webshoppar vinterrea på cyklar, Bikebuster mfl. Hur länge brukar man kunna hitta bra priser innan nya modeller tar över?
Vad har ni för erfarenheter av Bikebuster mfl, nån som kan rekommenderas resp nån man ska undvika?
Annat att tänka
Just nu har många webshoppar vinterrea på cyklar, Bikebuster mfl. Hur länge brukar man kunna hitta bra priser innan nya modeller tar över?
Vad har ni för erfarenheter av Bikebuster mfl, nån som kan rekommenderas resp nån man ska undvika?
Annat att tänka
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 22:21Tills de är slutsålda.
Tills de är slutsålda.
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 22:23Tack. Fler synpunkter?
Tack. Fler synpunkter?
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 22:26Kolla fraktpriserna.
Kolla fraktpriserna.
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 22:28Ibland har webshoparna "wholesale" på hela sitt sortiment vilket innebär att de under ett begränsat antal dagar har upp till 20% rabatt på hela sitt sortiment.
Teckna upp dig för ett nyhetsbrev hos ett gäng shopar för att hålla dig à jour.Utskicket kan
Ibland har webshoparna "wholesale" på hela sitt sortiment vilket innebär att de under ett begränsat antal dagar har upp till 20% rabatt på hela sitt sortiment.
Teckna upp dig för ett nyhetsbrev hos ett gäng shopar för att hålla dig à jour.
Utskicket kan
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 22:29I de flesta fall bjuder de på frakten vid köp över £50 i England t ex.
Handlar du via ebay så rör det sig för det mesta om seriösa försäljare annars är det ju bara att höra dig för med bl a engelska el. amerikanska forum osv beroende på vilket land du ha
I de flesta fall bjuder de på frakten vid köp över £50 i England t ex.
Handlar du via ebay så rör det sig för det mesta om seriösa försäljare annars är det ju bara att höra dig för med bl a engelska el. amerikanska forum osv beroende på vilket land du ha
Quote from Lars Ekegård on 10 November 2009, 11:36Min erfarenhet är att vinter reorna aldrig riktigt tar slut utan det är mer att % och varorna som byts ut.
Bikebuster tillhör nog inte alltid de billigaste enligt mig men många handlar där och är nöjda.
Mina favoriter utan inbördes ranrdning.
http://www
Min erfarenhet är att vinter reorna aldrig riktigt tar slut utan det är mer att % och varorna som byts ut.
Bikebuster tillhör nog inte alltid de billigaste enligt mig men många handlar där och är nöjda.
Mina favoriter utan inbördes ranrdning.
http://www