Quote from Guest on 9 June 2008, 14:52Cyklade min 1:a tjejvättern i lördags (dock inte min sista, vi drog upp strategierna för nästa års lopp på lördagskvällen;)).
Loppet gick över förväntan cyklade på 3.12 inklusive 10 minuters stopp i Godegård (tror jag) pga orutin behövde jag stå i toakön
Cyklade min 1:a tjejvättern i lördags (dock inte min sista, vi drog upp strategierna för nästa års lopp på lördagskvällen;)).
Loppet gick över förväntan cyklade på 3.12 inklusive 10 minuters stopp i Godegård (tror jag) pga orutin behövde jag stå i toakön
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 15:02Min visade nästan exakt 90 km...diffade som mest femhundra meter mot km-skyltarna.
Min visade nästan exakt 90 km...diffade som mest femhundra meter mot km-skyltarna.
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 15:10Finns det kilometerskyltar på stora vätternrundan också?
Finns det kilometerskyltar på stora vätternrundan också?
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 15:48Kul att du nämner det för min cykeldator (Cateye velo 8, tror jag) visade också ca 85-87 km. Det är ändå lite skillnad tyckte jag också.
Jag startade datorn vid startlinjen och gjorde ett depåstopp efter halva sträckan, som inte innebär någon "extra" run
Kul att du nämner det för min cykeldator (Cateye velo 8, tror jag) visade också ca 85-87 km. Det är ändå lite skillnad tyckte jag också.
Jag startade datorn vid startlinjen och gjorde ett depåstopp efter halva sträckan, som inte innebär någon "extra" run
Quote from Camilla Höög on 9 June 2008, 15:52Mät upp hjulomkretsen igen och kontrollera att värdet stämmer med det inmatade i cykeldatorn.
Mät upp hjulomkretsen igen och kontrollera att värdet stämmer med det inmatade i cykeldatorn.
Quote from Bengt Askerfelt on 9 June 2008, 15:5790,51 mätte min dator upp, stannade i två depåer; ena rullade jag bara några meter medan den andra rullade jag runt bakom ett hus på en grusväg.
90,51 mätte min dator upp, stannade i två depåer; ena rullade jag bara några meter medan den andra rullade jag runt bakom ett hus på en grusväg.
Quote from Lena O on 9 June 2008, 16:10Ja det finns km-visare på VR
Ja det finns km-visare på VR
Quote from Emma Sjöberg on 9 June 2008, 20:23Dock inte varje km 😀
Dock inte varje km 😀
Quote from Lena O on 10 June 2008, 00:06Jo!!
på cykeldatorn 😉
Jo!!
på cykeldatorn 😉
Quote from j sollerman on 15 June 2008, 19:00Har för mig att tjejvättern är iaf en km kort
Har för mig att tjejvättern är iaf en km kort