Quote from Guest on 24 June 2009, 11:23Jag är en fd triathlet som har ambitionen att köra några tävlingar i år. Problemet är att jag har en gammal skrothög till cykel. Redan när jag köpte den år 2000 var den i dåligt skick men ekonomin gjorde att jag köpte den i alla fall. När det gäller triat
Jag är en fd triathlet som har ambitionen att köra några tävlingar i år. Problemet är att jag har en gammal skrothög till cykel. Redan när jag köpte den år 2000 var den i dåligt skick men ekonomin gjorde att jag köpte den i alla fall. När det gäller triat
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 11:33Jag har en helt ok tempohoj du kan få köpa, eftersom jag aldrig använder den själv:-) Passar ganska långa personer, din för 8 000
Jag har en helt ok tempohoj du kan få köpa, eftersom jag aldrig använder den själv:-) Passar ganska långa personer, din för 8 000
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 11:37Det beror väl på av vilken anledning du finner cykelträningen motig. Är det för att cyklingen är långtråkig och tar för lång tid lär det ju inte hjälpa med en ny cykel. Är det däremot för att du blir helt vansinnig på den förbannade skitcykeln med osmidig
Det beror väl på av vilken anledning du finner cykelträningen motig. Är det för att cyklingen är långtråkig och tar för lång tid lär det ju inte hjälpa med en ny cykel. Är det däremot för att du blir helt vansinnig på den förbannade skitcykeln med osmidig
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 11:40Fast överlag så blir ju cyklingen mycket roligare med en bra cykel. Dessutom mycket roligare om man cyklar i klunga med en klubb eller nåt.
Fast överlag så blir ju cyklingen mycket roligare med en bra cykel. Dessutom mycket roligare om man cyklar i klunga med en klubb eller nåt.
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 13:13Jo, jag håller på att bli knäpp på att cykeln inte funkar som det ska. Jag hoppas(och tror) att det är det som gör att det känns trist att ge sig ut. Jag tror också som Jenny att det är överlag roligare att träna med bra grejor.
Jag tackar för dit erbjud
Jo, jag håller på att bli knäpp på att cykeln inte funkar som det ska. Jag hoppas(och tror) att det är det som gör att det känns trist att ge sig ut. Jag tror också som Jenny att det är överlag roligare att träna med bra grejor.
Jag tackar för dit erbjud
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 17:03Hej Marcus!
Jag känner ju inte dig, men från din personbeskrivning verkar det som att du vill hålla på med sociala sporter tillsammans med andra.Om det är så och du vill fortsätta med cykling, tycker också jag att du ska gå med i en klubb. Annars är cyk
Hej Marcus!
Jag känner ju inte dig, men från din personbeskrivning verkar det som att du vill hålla på med sociala sporter tillsammans med andra.
Om det är så och du vill fortsätta med cykling, tycker också jag att du ska gå med i en klubb. Annars är cyk
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 17:37Känslan av en ny kassett och väl inställda växlar är inte alls dum, efter att ha plågat sig runt med hoppade kedja o ständigt rassel alltför länge 🙂
Känslan av en ny kassett och väl inställda växlar är inte alls dum, efter att ha plågat sig runt med hoppade kedja o ständigt rassel alltför länge 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 20:47Ett par riktigt bra tubhjul för 20´med bra tuber gör underverk på en cykel för 20´.
Ett par riktigt bra tubhjul för 20´med bra tuber gör underverk på en cykel för 20´.
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 21:21Träningen blir mkt roligare med ny hoj! Enkelt svar va!
Om du köpte en beg cykel 2000 så har det ju hänt en hel del med utvecklingen av alla komponenterna på hojen sedan dess. Så vill du hitta gnistan igen så kika lite på en ny hoj. Grejen är ju den att
Träningen blir mkt roligare med ny hoj! Enkelt svar va!
Om du köpte en beg cykel 2000 så har det ju hänt en hel del med utvecklingen av alla komponenterna på hojen sedan dess. Så vill du hitta gnistan igen så kika lite på en ny hoj. Grejen är ju den att
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 22:21En ny cykel är bara ny ett tag, sedan är den precis lika kul eller tråkig som nån annan cykel och behöver puts, tvätt och vård för att hålla sig i skick.
En ny cykel är bara ny ett tag, sedan är den precis lika kul eller tråkig som nån annan cykel och behöver puts, tvätt och vård för att hålla sig i skick.