Quote from Guest on 24 July 2010, 00:44Hur mycket snabbare skulle jag cykla med en cykel för 100 000 kr kontra nuvarande cykeln, Trek 1.2 inköp för 5 000 kr? Det är mest en hypotetisk frågeställning, jag vet att det är motorn(personen som trampar) som avgör hur snabbt det går. Men jag vill få
Hur mycket snabbare skulle jag cykla med en cykel för 100 000 kr kontra nuvarande cykeln, Trek 1.2 inköp för 5 000 kr? Det är mest en hypotetisk frågeställning, jag vet att det är motorn(personen som trampar) som avgör hur snabbt det går. Men jag vill få
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 00:54För känslan.
För känslan.
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 01:59Snabbare uppför och bättre hållbarhet?
Snabbare uppför och bättre hållbarhet?
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 08:51Ju dyrare, desto bättre!
Ju dyrare, desto bättre!
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 08:56Så dyrt som möjligt.
För när du blir i från körd av någon på en TREK 1.2 så säljer du cykeln och då kan vi andra köpa bra prylar billigt.
Så dyrt som möjligt.
För när du blir i från körd av någon på en TREK 1.2 så säljer du cykeln och då kan vi andra köpa bra prylar billigt.
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 09:21du åker nog mest bekvämare och är stolt över cykeln men inte snabbare
du åker nog mest bekvämare och är stolt över cykeln men inte snabbare
Quote from Lars Ekegård on 24 July 2010, 09:35En alu hoj för 5000:- kontra en carboncykel runt 25-30000:- med bra hjul gör rätt stor skillnad, du kliver ner från en vikt på kanske runt 9 kilo till närmare 7 kg och får lättare hjul med lägre roterande vikt så där kommer du att märka skillnad både med
En alu hoj för 5000:- kontra en carboncykel runt 25-30000:- med bra hjul gör rätt stor skillnad, du kliver ner från en vikt på kanske runt 9 kilo till närmare 7 kg och får lättare hjul med lägre roterande vikt så där kommer du att märka skillnad både med
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 11:56Tackar för svaren, hade redan börjat planera för ett köpa nästa år.
Har fastnat fullständigt för cykling, gjorde VR på 12 timmar och siktar på under 10 timmar. Cyklar lite med HCK och efter att cyklat brevid zipp404 hjul så står de högt i kurs. Väldigt go
Tackar för svaren, hade redan börjat planera för ett köpa nästa år.
Har fastnat fullständigt för cykling, gjorde VR på 12 timmar och siktar på under 10 timmar. Cyklar lite med HCK och efter att cyklat brevid zipp404 hjul så står de högt i kurs. Väldigt go
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 17:12Vassare hjul kan man alltid skaffa, de är bara att sätta på nästa hoj om och när den dagen kommer.
Vassare hjul kan man alltid skaffa, de är bara att sätta på nästa hoj om och när den dagen kommer.
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 19:08Det är bara så förbaskat roligt att ha. En riktig motivations höjare
Det är bara så förbaskat roligt att ha. En riktig motivations höjare