Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag undrar hur jag kan radera en felaktig/inaktuell träningsrunda?

Koppla först loss rundan från alla träningspass där den används, gå sen till rundan, klicka redigera och radera.

Men det är ju orimligt att komma ihåg alla gånger man sprungit runderna!!!

För att få fram alla pass med rundor kopplade till sig så tar du upp din kalender, välj att visa ett helt år, sök sen på sidan efter början på rundans namn. När du hittar passet så kan du koppla loss rundan.
Testa att radera rundan på nytt. Om det inte gå

Vad gör jag för fel, blir galen! För att koppla loss rundan från passet går jag in och redigerar passet, trycker på minustecknet och sparar. Men inte f-n försvinner det! Nån lite fjesdetalj är det jag missar, vilken?

Det är ju liksom orlimligt ändå.... Jag flyttar titt som tätt och utgår liksom hemifrån, det som är hem för tillfälleet. Nu sparar jag inte rundorna (här) längre.

För att koppla loss en runda från ett träningspass så ska du ändra valet av runda till "Välj tidigare skapad runda -->", dvs. det översta valet i boxen.

Förutsätter väl också vill jag minnas att ingen annan har använt just den rundan och har den registrerad i sin träning.

Japp, då får du klicka på "Ta bort från min lista" så slipper du sen den i alla fall.

Jag har en runda som heter temp1 och den finns inte i mina träningar...
Går inte att ta bort. Bytte namn på rundan men den finns inte i min träning.
Runda har inte skapats av mig och är från ett diskussionsinlägg. 🙁
Kan inte "Ta bort från min lista" .

12