Quote from Guest on 23 April 2012, 21:44Hej! Jag skulle vilja ta bort ett helt träningsprogram ur kalendern utan att behöva gå in på varje träningstillfälle och radera... Hur gör jag? Valde fel från början och vill lägga in ett annat istället! Tacksam för hjälp!/ Ulrika
Hej! Jag skulle vilja ta bort ett helt träningsprogram ur kalendern utan att behöva gå in på varje träningstillfälle och radera... Hur gör jag? Valde fel från början och vill lägga in ett annat istället! Tacksam för hjälp!/ Ulrika
Quote from Galderma Fritidsförening on 23 April 2012, 21:54Vad jag vet så går det inte att ta bort hela träningsprogram utan man måste ta bort passen manuellt. Men det kanske har kommit nån funktion nu för det, jag vet inte riktigt. Får se om någon annan vet.
Vad jag vet så går det inte att ta bort hela träningsprogram utan man måste ta bort passen manuellt. Men det kanske har kommit nån funktion nu för det, jag vet inte riktigt. Får se om någon annan vet.
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 22:19Kopierar in:
"Nu är det mycket enklare att ta bort träningsprogram som du lagt till i kalendern. Gå bara till träningsprogrammets startsida (sök upp det via fliken Träningsprogram). Där finns sedan en knapp som heter "Avsluta programmet". Då får du möjlig
Kopierar in:
"Nu är det mycket enklare att ta bort träningsprogram som du lagt till i kalendern. Gå bara till träningsprogrammets startsida (sök upp det via fliken Träningsprogram). Där finns sedan en knapp som heter "Avsluta programmet". Då får du möjlig
Quote from Galderma Fritidsförening on 24 April 2012, 09:00Aha, var det där infon låg! Jag tyckte jag hade sett något om detta men mindes inte vart... Tack AT!
Tänk, det var bara en månad sedan de la in denna möjlighet. 🙂
Aha, var det där infon låg! Jag tyckte jag hade sett något om detta men mindes inte vart... Tack AT!
Tänk, det var bara en månad sedan de la in denna möjlighet. 🙂