Quote from Guest on 15 December 2007, 11:00Jag går med stegräknare och försöker komma upp i 10000 steg varje dag. Jag räknar alla steg, både när jag masar mellan skrivbordet och kaffemaskinen på jobbet som när jag är ute och svettas i spåret.
Hur registrerar jag stegen på bästa sätt här på Funbe
Jag går med stegräknare och försöker komma upp i 10000 steg varje dag. Jag räknar alla steg, både när jag masar mellan skrivbordet och kaffemaskinen på jobbet som när jag är ute och svettas i spåret.
Hur registrerar jag stegen på bästa sätt här på Funbe
Quote from Funbeat user on 15 December 2007, 11:10Jag brukar bara lägga in det under gång/promenad (ta gärna en annan än vad du annars registrerar under) sen skriver jag 0min och på repetitioner så skriver jag antalet steg 🙂
Har dock ingen stegräknare längre, tappade bort den i skogen i våras :s
Jag brukar bara lägga in det under gång/promenad (ta gärna en annan än vad du annars registrerar under) sen skriver jag 0min och på repetitioner så skriver jag antalet steg 🙂
Har dock ingen stegräknare längre, tappade bort den i skogen i våras :s
Quote from Funbeat user on 15 December 2007, 11:13Smart! Det ska jag testa! Tack! 🙂
Smart! Det ska jag testa! Tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 December 2007, 17:09Marie, vill du ha tag på en superduperbra stegräknare så kolla in den på www.livsvinst.se
som heter Omron Walking Style IIköpte den nu..
ca 100 kr billigare än övriga ställen.fick min igår.. röd och fin e den!
men bra tips var det du gav om hur man
Marie, vill du ha tag på en superduperbra stegräknare så kolla in den på http://www.livsvinst.se
som heter Omron Walking Style II
köpte den nu..
ca 100 kr billigare än övriga ställen.
fick min igår.. röd och fin e den!
men bra tips var det du gav om hur man
Quote from Funbeat user on 16 December 2007, 11:10Jag har också den stegräknaren och jag är helnöjd.
Jag köpte min på www.stegräknare.se, där koster den 329 + 29 kr i frakt.
Det är kanonbra att den lagrar 7 dygns data så man slipper läsa av varje dag och så nollställer den sig själv klockan 00:00 varje n
Jag har också den stegräknaren och jag är helnöjd.
Jag köpte min på http://www.stegräknare.se, där koster den 329 + 29 kr i frakt.
Det är kanonbra att den lagrar 7 dygns data så man slipper läsa av varje dag och så nollställer den sig själv klockan 00:00 varje n