Quote from Guest on 22 December 2008, 10:04Jag vill ha ett mål där jag ska köra minst ett pass per vecka som ska vara längre än 2 timmar. Men jag ser bara att man endera kan mäta antal pass eller längden. Hur lägger man upp ett sånt mål?
Jag vill ha ett mål där jag ska köra minst ett pass per vecka som ska vara längre än 2 timmar. Men jag ser bara att man endera kan mäta antal pass eller längden. Hur lägger man upp ett sånt mål?
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 10:14Jag tror inte att du kan få Funbeat att titta på siffrorna i ditt pass och utifrån det bestämma om det ska ingå i ett mål. När man tittar på sin träning kan man filtrera baserat på t ex distans eller tid men inte i målen.
Däremot kan du använda en specie
Jag tror inte att du kan få Funbeat att titta på siffrorna i ditt pass och utifrån det bestämma om det ska ingå i ett mål. När man tittar på sin träning kan man filtrera baserat på t ex distans eller tid men inte i målen.
Däremot kan du använda en specie
Quote from Camilla Höög on 22 December 2008, 15:48Det är som Raymond säger.
Bestäm att pass som du rapporterar som Löpning - Långpass måste vara minst 2 timmar eller vilken gräns du nu vill ha.
Sätt sedan ett mål som säger minst 1 pass Löpning - Långpass per vecka.
Då har du fått målet du söker.
Det är som Raymond säger.
Bestäm att pass som du rapporterar som Löpning - Långpass måste vara minst 2 timmar eller vilken gräns du nu vill ha.
Sätt sedan ett mål som säger minst 1 pass Löpning - Långpass per vecka.
Då har du fått målet du söker.
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 12:59ok, det verkar vara en bra lösning, tack för tipset!
ok, det verkar vara en bra lösning, tack för tipset!