Quote from Guest on 6 April 2011, 14:02Jag har en FR305 och lyckas ofta glömma att starta klockan efter en längre paus. Jag vet att det finns autopaus och jag funderar på att börja använda den men undrar ändå om det finns ett enkelt sätt att direkt se om klockan är startad eller stoppad?
Nu t
Jag har en FR305 och lyckas ofta glömma att starta klockan efter en längre paus. Jag vet att det finns autopaus och jag funderar på att börja använda den men undrar ändå om det finns ett enkelt sätt att direkt se om klockan är startad eller stoppad?
Nu t
Quote from Camilla Höög on 6 April 2011, 14:12Absolut enklast är att trycka på start/stop-knappen. Då skrivs det tydligt om den startas eller stoppas.
Om du kör ett pass som är under 1 timme så kan du se på att antalet sekunder ökar.
Absolut enklast är att trycka på start/stop-knappen. Då skrivs det tydligt om den startas eller stoppas.
Om du kör ett pass som är under 1 timme så kan du se på att antalet sekunder ökar.
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 14:15Finns väl ingen spec funktion för detta vad jag vet.
Men att ha ett fält där du visar tiden ger ju direkt en indikation att tiden är igång. Autopause funkar sisådär tycker jag, tar ett tag innan klockan stannar då man typ behöver stå still ett gäng sek i
Finns väl ingen spec funktion för detta vad jag vet.
Men att ha ett fält där du visar tiden ger ju direkt en indikation att tiden är igång. Autopause funkar sisådär tycker jag, tar ett tag innan klockan stannar då man typ behöver stå still ett gäng sek i
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 14:37Kompenserar den inte för den tiden som det tar att stanna/starta vid autopause?
Kompenserar den inte för den tiden som det tar att stanna/starta vid autopause?