Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej!
Jag har inte lyckats lista ut hur man kan se träningsprogrammens upplägg innan man bestämmer sig för att lägga in dem i sin träningskalender. Jag har för mig att jag har kunnat göra det förut. Man vill ju veta vad man väljer innan man bestämmer sig.

Klicka på programmet som du är intresserad av så ser du hur upplägget är innan du väljer att ta in det i din kalender

Det funkar inte hos mig. Undrar varför??

Här är träningsprogrammet "100 armhävningar": http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=2499
Vad händer när du klickar på länken?
Om det funkar så skicka gärna en länk till ett annat träningsprogram som inte fungerar hos dig.

Tack! Det funkar tyvärr inte. Jag får bara upp en tom veckotabell som övergår i några odefinierbara tomma "halvrutor". Jag är intresserad av att jämföra och välja något program för halvmara. Irriterande dock att denna funktion av någon anledning inte funk

Använder du Internet Explorer som webbläsare? Använd i så fall en annan. På Windows (och även på Mac och Ubuntu) föredrar jag Chrome eller Firefox. Testa om det funkar bättre i en av dem.

Nu har jag testat länken både på jobbet (Explorer) och hemma (Firefox) och jag får upp träningsprogrammet tydligt.

Kan det vara så att du har någon inställning på din skärm som begränsar det du får se?
Kan du logga in dig på någon annan dator?
Jag förs

Jättetack för att ni engagerar er.

Jag har nu provat med olika webbläsare och samma sak händer. Sidan kommer upp. Där jag anar att programmet normalt visas (under knappen för att lägga in det i träningsdagboken) syns en kolumn av en tabell med veckodaga

Jag får också upp det som förväntat, så det är nog ändå något som är relaterat till dig som spökar. Spontant hade jag gissat på diverse teorier som faller om du har testat med flera webbläsare.

En annan variant är att det är relaterat till ditt konto på

Hej igen!
Nu har jag testat lite olika saker och trodde först att jag fick det att fungera med Firefox, men det visade sig att det bara fungerar att se programmen när jag är utloggad. Med andra ord har Fredrik säkert helt rätt, det måste på något sätt var

12