Quote from Guest on 23 January 2011, 20:55är det någon som vet hur man kan se vilken puls man har med större siffror än de små uppe i hörnet på forerunner305?
det är ju nästan omöjligt att se vad det står när man håller ett högre tempo...
är det någon som vet hur man kan se vilken puls man har med större siffror än de små uppe i hörnet på forerunner305?
det är ju nästan omöjligt att se vad det står när man håller ett högre tempo...
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 21:05Ju färre fält du väljer att ha på varje sida, nu större blir siffrorna. Du kan, om du vill bara visa pulsen på en av sidorna, då blir siffrorna mycket stora 🙂
Ju färre fält du väljer att ha på varje sida, nu större blir siffrorna. Du kan, om du vill bara visa pulsen på en av sidorna, då blir siffrorna mycket stora 🙂
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 21:19Jag tror det är så här att Sofie inte valt att visa pulsen i något fält. Då syns den ändå med yttepyttesmå siffror uppe i högra hörnet av teckenrutan.
Så lösningen är alltså att gå in på Inställningar - Allmänt - Infofält - xxxsida och ändra så att något
Jag tror det är så här att Sofie inte valt att visa pulsen i något fält. Då syns den ändå med yttepyttesmå siffror uppe i högra hörnet av teckenrutan.
Så lösningen är alltså att gå in på Inställningar - Allmänt - Infofält - xxxsida och ändra så att något
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 21:29Va, gör den? Det har jag inte sett, är det ytte-pytte-litet? *testar*
Va, gör den? Det har jag inte sett, är det ytte-pytte-litet? *testar*
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 21:31åååh tack! nu blir jagväldigt glad. var rädd för att det behövdes införskaffa ännu en dyr pryl.
åååh tack! nu blir jagväldigt glad. var rädd för att det behövdes införskaffa ännu en dyr pryl.
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 21:35Aha, bara om man visar 3 fält (eller färre?)... då är det inte så konstigt att jag inte har sett det.
Aha, bara om man visar 3 fält (eller färre?)... då är det inte så konstigt att jag inte har sett det.
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 23:09Man kan själv ställa in vad som skall visas, jag ser min puls i ett av fyra fält tex. (andra etapptakt, etappsträcka och aktiell etapp)
Man kan själv ställa in vad som skall visas, jag ser min puls i ett av fyra fält tex. (andra etapptakt, etappsträcka och aktiell etapp)