Quote from Guest on 23 November 2008, 09:25Jag skulle sätta mig och koppla mina springskor till löppass men ser inte i vilken vy jag kan se var jag kopplat och inte. Måste man in i varje enskilt pass för att se det eller är jag blind? 🙂
Jag skulle sätta mig och koppla mina springskor till löppass men ser inte i vilken vy jag kan se var jag kopplat och inte. Måste man in i varje enskilt pass för att se det eller är jag blind? 🙂
Quote from ellen olsson on 23 November 2008, 09:35Nej,du är inte blind. Man måste in i varje enskilt pass.
Nej,du är inte blind. Man måste in i varje enskilt pass.
Quote from Funbeat user on 23 November 2008, 10:02🙁
Tack Fredrik - då kan jag sluta leta....
🙁
Tack Fredrik - då kan jag sluta leta....
Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 12:23Det verkar inte som man kan koppla flera utrustningar till samma pass eller? Tänkte om man tex cyklar med pannlampa skulle jag vilja ha med både cykel och lampa i utrustningen.
Det verkar inte som man kan koppla flera utrustningar till samma pass eller? Tänkte om man tex cyklar med pannlampa skulle jag vilja ha med både cykel och lampa i utrustningen.
Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 13:12Det är bara att koppla sak efter sak, inga problem alls.
Det är bara att koppla sak efter sak, inga problem alls.
Quote from Camilla Höög on 25 November 2008, 13:12Det går att koppla hur många prylar man vill till varje pass. Välj utrustning och tryck koppla. Välj utrustning igen och tryck koppla.
Det går att koppla hur många prylar man vill till varje pass. Välj utrustning och tryck koppla. Välj utrustning igen och tryck koppla.