Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ni som har simmat kortsimmet och tjejsimmet, hur strömt upplevde ni det??

Det var lagom strömt ... om man stannade till så åkte man med lite lagom, men det var ingen direkt jätteansträngning att simma heller. Det är väl ett svar man inte vill ha men så jobbigt tyckte inte jag att det var. Lite värre var det med mängden folk som

Kompisen som simmat i 11år tyckte det var väldigt lättsimmat bara lite strömt o det varma vattnet gjorde simmningen lätt.

Vid starten sa speakern att eftersom det var ganska höga vattenflöden kunde man inte räkna med någon rekordtid i år.

Det var tillrakligt mycket I borjan att alla I start grupp ett var tvungen att trampavatten baklanges for att sta hakim start linje

Jag var Mel an 2-3m fran hoger Kant de siste 800m och kande inte av motstrom like mycket somo I 2009

Det var helt ok, inte lättsimmat som 2010 men inte tungt heller. De jag bodde hos berättade att samtliga fyra forsar/tillflöden hade stängts pga det höga vattnet, så det var inte samma fördelaktiga strömmar i år.

Det var helt ok, inte lättsimmat som 2010 men inte tungt heller. De jag bodde hos berättade att samtliga fyra forsar/tillflöden hade stängts pga det höga vattnet, så det var inte samma fördelaktiga strömmar i år.