Quote from Guest on 9 July 2011, 21:40Ni som har simmat kortsimmet och tjejsimmet, hur strömt upplevde ni det??
Ni som har simmat kortsimmet och tjejsimmet, hur strömt upplevde ni det??
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 21:50Det var lagom strömt ... om man stannade till så åkte man med lite lagom, men det var ingen direkt jätteansträngning att simma heller. Det är väl ett svar man inte vill ha men så jobbigt tyckte inte jag att det var. Lite värre var det med mängden folk som
Det var lagom strömt ... om man stannade till så åkte man med lite lagom, men det var ingen direkt jätteansträngning att simma heller. Det är väl ett svar man inte vill ha men så jobbigt tyckte inte jag att det var. Lite värre var det med mängden folk som
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 09:51Kompisen som simmat i 11år tyckte det var väldigt lättsimmat bara lite strömt o det varma vattnet gjorde simmningen lätt.
Kompisen som simmat i 11år tyckte det var väldigt lättsimmat bara lite strömt o det varma vattnet gjorde simmningen lätt.
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:04Vid starten sa speakern att eftersom det var ganska höga vattenflöden kunde man inte räkna med någon rekordtid i år.
Vid starten sa speakern att eftersom det var ganska höga vattenflöden kunde man inte räkna med någon rekordtid i år.
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:51Det var tillrakligt mycket I borjan att alla I start grupp ett var tvungen att trampavatten baklanges for att sta hakim start linje
Jag var Mel an 2-3m fran hoger Kant de siste 800m och kande inte av motstrom like mycket somo I 2009
Det var tillrakligt mycket I borjan att alla I start grupp ett var tvungen att trampavatten baklanges for att sta hakim start linje
Jag var Mel an 2-3m fran hoger Kant de siste 800m och kande inte av motstrom like mycket somo I 2009
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 23:43Det var helt ok, inte lättsimmat som 2010 men inte tungt heller. De jag bodde hos berättade att samtliga fyra forsar/tillflöden hade stängts pga det höga vattnet, så det var inte samma fördelaktiga strömmar i år.
Det var helt ok, inte lättsimmat som 2010 men inte tungt heller. De jag bodde hos berättade att samtliga fyra forsar/tillflöden hade stängts pga det höga vattnet, så det var inte samma fördelaktiga strömmar i år.
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 23:44Det var helt ok, inte lättsimmat som 2010 men inte tungt heller. De jag bodde hos berättade att samtliga fyra forsar/tillflöden hade stängts pga det höga vattnet, så det var inte samma fördelaktiga strömmar i år.
Det var helt ok, inte lättsimmat som 2010 men inte tungt heller. De jag bodde hos berättade att samtliga fyra forsar/tillflöden hade stängts pga det höga vattnet, så det var inte samma fördelaktiga strömmar i år.