Quote from Guest on 25 August 2010, 09:40Min Forerunner 305 har varit i flitig användning i 1½ år.
Under dagens pass dök en ruta upp där det stod att etappminnet är nästan fullt och att jag skulle avlägsna de äldsta.Då jag kom hem försökte jag leta etappminnet, men hittade det inte.
Är det nå
Min Forerunner 305 har varit i flitig användning i 1½ år.
Under dagens pass dök en ruta upp där det stod att etappminnet är nästan fullt och att jag skulle avlägsna de äldsta.
Då jag kom hem försökte jag leta etappminnet, men hittade det inte.
Är det nå
Quote from Camilla Höög on 25 August 2010, 09:50Du behöver inte tömma minnet. De äldsta passen skrivs över.
Däremot är det en god idé att tömma klockan då och då. Den blir snabbare. Särskilt om synkar mot Funbeat.I manualen står följande:
To delete history:
1. Press mode to access the Main Menu. Then
Du behöver inte tömma minnet. De äldsta passen skrivs över.
Däremot är det en god idé att tömma klockan då och då. Den blir snabbare. Särskilt om synkar mot Funbeat.
I manualen står följande:
To delete history:
1. Press mode to access the Main Menu. Then
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 10:19Tackar och bockar! (H:)
Tackar och bockar! (H:)
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 11:32Jag har aldrig lyckats med att tömma och behålla sista månadern som enligt displayen är ett alternativ. Funkar bara att tömma allt. Inget större problem iofs.
Jag har aldrig lyckats med att tömma och behålla sista månadern som enligt displayen är ett alternativ. Funkar bara att tömma allt. Inget större problem iofs.