Quote from Guest on 27 August 2008, 23:50....jag lade till ett träningsprogram från fliken träningsprogram, därefter dog sidan och när jag startade om så fanns inget träningsprogram inlagt, så jag lade in ett annat istället.
När jag loggade in nästa gång har jag nu 2 träningsprogam som ligger
....jag lade till ett träningsprogram från fliken träningsprogram, därefter dog sidan och när jag startade om så fanns inget träningsprogram inlagt, så jag lade in ett annat istället.
När jag loggade in nästa gång har jag nu 2 träningsprogam som ligger
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 00:00Det går ju alltid att gå in och redigera varje träningspass och sedan radera, fast det blir kanske jobbigt om det är många...
Om det går på något annat sätt att ta bort flera på en gång vet jag inte.
Det går ju alltid att gå in och redigera varje träningspass och sedan radera, fast det blir kanske jobbigt om det är många...
Om det går på något annat sätt att ta bort flera på en gång vet jag inte.
Quote from Elias Engqvist on 28 August 2008, 07:56Du får nog träna dubbelt... 🙂
Du får nog träna dubbelt... 🙂
Quote from Camilla Höög on 28 August 2008, 08:05Via "Visa i lista" så kan du ta bort flera pass på en gång om du skulle behöva det. Kryssa i rutan vid de pass som ska bort och tryck på "Radera markerade träningar".
I ditt fall är det bara att klicka på passets Redigera-länk och sedan Radera.
Via "Visa i lista" så kan du ta bort flera pass på en gång om du skulle behöva det. Kryssa i rutan vid de pass som ska bort och tryck på "Radera markerade träningar".
I ditt fall är det bara att klicka på passets Redigera-länk och sedan Radera.
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 16:55Man får tacka för svaren, det var smidigt att gå in och plocka bort passen i listan.
Tack !!
Man får tacka för svaren, det var smidigt att gå in och plocka bort passen i listan.
Tack !!
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 23:00Skitbra Anders, haft ett gäng pass som blev felplanerade.. (t+)
Skitbra Anders, haft ett gäng pass som blev felplanerade.. (t+)