Quote from Guest on 16 August 2014, 14:02Hej
När jag kikar på mitt senaste träningspass så hittar jag en punkt där jag sprungit med 4.60 min/km hur skall jag tolka det ?, kan skicka bild om ni önskar.
flytta eller ta bort detta meddelande om det inte ligger i rätt forum, bara denna typen av tv
Hej
När jag kikar på mitt senaste träningspass så hittar jag en punkt där jag sprungit med 4.60 min/km hur skall jag tolka det ?, kan skicka bild om ni önskar.
flytta eller ta bort detta meddelande om det inte ligger i rätt forum, bara denna typen av tv
Quote from Camilla Höög on 16 August 2014, 14:124,6 min/km bör vara 4 minuter och 0,6 * 60 sekunder => 4 minuter och 36 sekunder
4,6 min/km bör vara 4 minuter och 0,6 * 60 sekunder => 4 minuter och 36 sekunder
Quote from Funbeat user on 16 August 2014, 15:28tittar jag på grafen så tror/gissar jag mer att det i funbeats analysprogram inte finns en funktion som gör att avrundningen tolkas rätt utan att den avrundar något som är mer än 4:59,5 till 4:60 men därefter inte kollar om avrundningen skett till ett jäm
tittar jag på grafen så tror/gissar jag mer att det i funbeats analysprogram inte finns en funktion som gör att avrundningen tolkas rätt utan att den avrundar något som är mer än 4:59,5 till 4:60 men därefter inte kollar om avrundningen skett till ett jäm
Quote from Funbeat user on 16 August 2014, 19:34Står det 4.60 alternativt 4:60 så är det nog just fyra minuter och sextio sekunder - eller som vi dödliga säger: fem minuter per kilometer. Det har hänt mig även med andra appar att jag fått just detta snitt, som ju ser rätt besynnerligt ut. Ej dock, som
Står det 4.60 alternativt 4:60 så är det nog just fyra minuter och sextio sekunder - eller som vi dödliga säger: fem minuter per kilometer. Det har hänt mig även med andra appar att jag fått just detta snitt, som ju ser rätt besynnerligt ut. Ej dock, som
Quote from Funbeat user on 18 August 2014, 12:49Men tänk då på att det för oss vanliga , blir till . i USA (bl.a.). Finns mjukvara som automatiskt interpreterar , som tusen-skiljetecken. Beroende på programmvaran (kanske även browser-inställningar?) kan 4.6min/km alltså absolut vara just de tidigare be
Men tänk då på att det för oss vanliga , blir till . i USA (bl.a.). Finns mjukvara som automatiskt interpreterar , som tusen-skiljetecken. Beroende på programmvaran (kanske även browser-inställningar?) kan 4.6min/km alltså absolut vara just de tidigare be