Quote from Guest on 4 July 2010, 12:59Detta ämne kanske redan finns men jag har inte lärt mig söka bland trådarna på ett smidigt sätt än.
Jag och min väninna pratade om att köpa våtdräkter och insåg att vi har noll koll på läget. Hur väljer man typ av våtdräkt? Det finns säkert lika många ol
Detta ämne kanske redan finns men jag har inte lärt mig söka bland trådarna på ett smidigt sätt än.
Jag och min väninna pratade om att köpa våtdräkter och insåg att vi har noll koll på läget. Hur väljer man typ av våtdräkt? Det finns säkert lika många ol
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 13:09Jag fastnade för Orca S3 inköpt på engelska sajten wiggle. Bra sajt och bra pris. Vet egentligen inte varför men den skall tydligen vara bra, hehe 🙂 På den nivån är jag. Finns även Orca S2 som kostar ännu mindre.
Jag fastnade för Orca S3 inköpt på engelska sajten wiggle. Bra sajt och bra pris. Vet egentligen inte varför men den skall tydligen vara bra, hehe 🙂 På den nivån är jag. Finns även Orca S2 som kostar ännu mindre.
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 15:03gå med i simgruppen, där har livliga analyser av våtdräkter förts, inför bland annat vansbro, som du kommer att ta dig igenom om du ska bli en tjej-klassiker...
gå med i simgruppen, där har livliga analyser av våtdräkter förts, inför bland annat vansbro, som du kommer att ta dig igenom om du ska bli en tjej-klassiker...
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 15:06Har du vunnit?
Har du vunnit?
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 15:13Danne, tack för tipset! 🙂
David, vem har vunnit vad och varför??
Danne, tack för tipset! 🙂
David, vem har vunnit vad och varför??
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 15:19Denna köp, Köp, KÖPhysteri!
Denna köp, Köp, KÖPhysteri!
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 15:30Mäh, nu tycker jag du är lite fånig faktiskt. Hänger du upp dig på att jag sa att jag inte har råd att köpa flera olika cykelsadlar utan vill köpa EN?
Mäh, nu tycker jag du är lite fånig faktiskt. Hänger du upp dig på att jag sa att jag inte har råd att köpa flera olika cykelsadlar utan vill köpa EN?
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 16:59Handlar man på webben och inte kunnat prova dräkten gäller det förstås att vara noga med att välja rätt storlek, men man har då också mycket större urval och behöver inte begränsa sig till Orca eller Blue Seventy (som handlarna i Sverige saluför) t.ex. Aq
Handlar man på webben och inte kunnat prova dräkten gäller det förstås att vara noga med att välja rätt storlek, men man har då också mycket större urval och behöver inte begränsa sig till Orca eller Blue Seventy (som handlarna i Sverige saluför) t.ex. Aq
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 17:06Nu får du skit för att det finns mer än en att välja på.
Nu får du skit för att det finns mer än en att välja på.
Quote from Håkan Öhling on 4 July 2010, 17:19Du kan hyra en i Vansbro om du bara ska ha den där. Vad jag vet är det ingen skillnad på sim eller triathlon när det gäller våtdräkt.
Du kan hyra en i Vansbro om du bara ska ha den där. Vad jag vet är det ingen skillnad på sim eller triathlon när det gäller våtdräkt.