Quote from Guest on 25 April 2013, 09:04Gjorde klassikern förra året och behövde då en cykel. Köpte då en billig racehybrid (Nishiki Comp) för jag tänkte att man hade mer nytta av en sådan cykel än av en racer i vardagen. Nu känns det som jag totalt fastnat för cykel som motionsform och undrar
Gjorde klassikern förra året och behövde då en cykel. Köpte då en billig racehybrid (Nishiki Comp) för jag tänkte att man hade mer nytta av en sådan cykel än av en racer i vardagen. Nu känns det som jag totalt fastnat för cykel som motionsform och undrar
Quote from Funbeat user on 25 April 2013, 09:14Ja, det blir rätt stor skillnad. Jag har kört hybrid i många år och bytet till en riktig racer är helt klart märkbart. Har du tänkt träna regelbundet så är en racer betydligt roligare att köra med. I och för sig har jag bättre hjul och däck på racern men
Ja, det blir rätt stor skillnad. Jag har kört hybrid i många år och bytet till en riktig racer är helt klart märkbart. Har du tänkt träna regelbundet så är en racer betydligt roligare att köra med. I och för sig har jag bättre hjul och däck på racern men
Quote from Funbeat user on 25 April 2013, 10:31Jag har gjort ugefär samma resa som du. Köpte en fin racerhybrid körde ett lopp och fastnade för sporten. En racer är betydligt roligare, kanske inte jättemycket snabbare på kortare sträckor men i motvind märks den lägre ställningen och det är en kvickare
Jag har gjort ugefär samma resa som du. Köpte en fin racerhybrid körde ett lopp och fastnade för sporten. En racer är betydligt roligare, kanske inte jättemycket snabbare på kortare sträckor men i motvind märks den lägre ställningen och det är en kvickare
Quote from Funbeat user on 25 April 2013, 10:45Har också gjort den resan. Håller med att en hybrid med bra hjul o däck kan vara snabb, men en racer är både roligare och lite lite vassare vassare. Som nån skrev, behåll hybriden för snabbpendling. Kul att köra om racerpendlare på en hybrid med skärmar:-
Har också gjort den resan. Håller med att en hybrid med bra hjul o däck kan vara snabb, men en racer är både roligare och lite lite vassare vassare. Som nån skrev, behåll hybriden för snabbpendling. Kul att köra om racerpendlare på en hybrid med skärmar:-
Quote from Mattias Johansson on 25 April 2013, 10:55>Kul att köra om racerpendlare på en hybrid med skärmar
Så här skall det se ut.;)
http://www.youtube.com/watch?v=Q_9Xi1E016s
>Kul att köra om racerpendlare på en hybrid med skärmar
Så här skall det se ut.;)
http://www.youtube.com/watch?v=Q_9Xi1E016s