Quote from Guest on 17 February 2009, 08:21http://www.fixedgeargallery.com/2009/feb/2/AlanDowney.htm
Jag är imponerad! (t+)
http://www.fixedgeargallery.com/2009/feb/2/AlanDowney.htm
Jag är imponerad! (t+)
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 08:31Finns det termiter i Texas?
Finns det termiter i Texas?
Quote from j sollerman on 17 February 2009, 08:58snygg
snygg
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 09:4819 tvingar, imponerande.. Äh trams.
19 tvingar, imponerande.. Äh trams.
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 09:53Var det inte någon svensk som byggde en mc med träram för en del år sedan?
Kallades "Viking" eller något sådant?
Var det inte någon svensk som byggde en mc med träram för en del år sedan?
Kallades "Viking" eller något sådant?
Quote from Mikaela Lexén on 17 February 2009, 10:16Två bromsreglage, men bara en broms.
Två klingor på vevpartiet...
Det finns utrymme för förbättringar estetiskt sett, men ramen var jäkligt snygg. (t+)
Två bromsreglage, men bara en broms.
Två klingor på vevpartiet...
Det finns utrymme för förbättringar estetiskt sett, men ramen var jäkligt snygg. (t+)
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 10:45miljövänligt med trä då är den återvinningsbar om inget annat ...
EDIT: Morgan bygger bilar med träram så då borde det finnas minst en MC med träram...?
miljövänligt med trä då är den återvinningsbar om inget annat ...
EDIT: Morgan bygger bilar med träram så då borde det finnas minst en MC med träram...?
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 11:11Woodies som byggdes under WWII och var delvis av trä.
Trabanten var av wellpapp bland annat.
Woodies som byggdes under WWII och var delvis av trä.
Trabanten var av wellpapp bland annat.
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 12:10Morris Minor hade väl en kombi med trä också vill jag minnas
Morris Minor hade väl en kombi med trä också vill jag minnas
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 21:32Den hojen du tänker på David står på Z-motor (nuvarande Yamahacenter) i Mölndal och är inget annat än en omklädd gammal Yamma twin med rörram.
Den hojen du tänker på David står på Z-motor (nuvarande Yamahacenter) i Mölndal och är inget annat än en omklädd gammal Yamma twin med rörram.