Quote from Guest on 20 February 2011, 12:29Hallå!
En liten konstig fråga kanske...Finns någon som bor i Stockholmsområdet och kan tänka sig att hyra ut sin cykeltrainer en vecka i mars? Tänkte testa på om det är något för mig innan jag köper - och passar på när jag är gräsänka för en vecka 😉
Hallå!
En liten konstig fråga kanske...
Finns någon som bor i Stockholmsområdet och kan tänka sig att hyra ut sin cykeltrainer en vecka i mars? Tänkte testa på om det är något för mig innan jag köper - och passar på när jag är gräsänka för en vecka 😉
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 12:39Inför förra vintern köpte vi en billig trainer på Jula, eller kanske det var Biltema... oavsett så var det inget jättestort utlägg och vi har varit grymt nöjda med den 🙂
Innan vi skaffade den var jag mycket skeptisk och det var frugan som insisterade,
Inför förra vintern köpte vi en billig trainer på Jula, eller kanske det var Biltema... oavsett så var det inget jättestort utlägg och vi har varit grymt nöjda med den 🙂
Innan vi skaffade den var jag mycket skeptisk och det var frugan som insisterade,
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 22:21Tack för svar. Ska kolla på det!
mvh// Maja
Tack för svar. Ska kolla på det!
mvh// Maja