Quote from Guest on 7 May 2009, 22:07Hej,
Jag undrar om det är någon som vet något ställe i sthlms-området där man kan hyra tävlingscyklar eller ev. köpa en för en billig penning? Cyklar inte mkt i vanliga fall men ska delta i Stockholm Triathlon och hade blivit jätteglad för tips om detta!
Hej,
Jag undrar om det är någon som vet något ställe i sthlms-området där man kan hyra tävlingscyklar eller ev. köpa en för en billig penning? Cyklar inte mkt i vanliga fall men ska delta i Stockholm Triathlon och hade blivit jätteglad för tips om detta!
Quote from ellen olsson on 7 May 2009, 22:17Har du ingen egen cykel nu?
Har du ingen egen cykel nu?
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 22:44Varför en tävlingscykel om du ska delta utan att ha tränat? Räcker då med en vanlig cykel för att ta sig runt. Billig kan du köpa på typ Biltema. 😉
Varför en tävlingscykel om du ska delta utan att ha tränat? Räcker då med en vanlig cykel för att ta sig runt. Billig kan du köpa på typ Biltema. 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 14:56Nä har ingen cykel men lånade en kass cykel förra året och skulle vilja ha en lite bättre i år. =) Tränat eller inte tränat på den. Bara den går fort 😉 (Ja jag spelar golf också och allt handlar om material 😉 )
Nä har ingen cykel men lånade en kass cykel förra året och skulle vilja ha en lite bättre i år. =) Tränat eller inte tränat på den. Bara den går fort 😉 (Ja jag spelar golf också och allt handlar om material 😉 )
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 20:03Om du ska ha en cykel som går fort av sig själv, ska du nog fundera på en moped. 😀
Om du ska ha en cykel som går fort av sig själv, ska du nog fundera på en moped. 😀
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 22:20Loppet kanske går i en nerförsbacke. Men då kanske man ska bli fet i stället.
Loppet kanske går i en nerförsbacke. Men då kanske man ska bli fet i stället.