Quote from Guest on 30 May 2012, 08:06Ska till Frankrike i juli och tänkte passa på att prova alp dhuez. Funderade först på att ta med min egna cykel men insåg att det var för jobbigt då fokus på semestern inte är cykling, det är bara en lite bonus. Har försökt hitta om man kan hyra cykel i n
Ska till Frankrike i juli och tänkte passa på att prova alp dhuez. Funderade först på att ta med min egna cykel men insåg att det var för jobbigt då fokus på semestern inte är cykling, det är bara en lite bonus. Har försökt hitta om man kan hyra cykel i n
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 08:16Kanon! Vi ska till Frankrike i juni och funderade just över hur man hyr cykel 🙂 Jag ska inte cykla själv men tre medföljande cyklister/triatleter vill utmana backen.
Kanon! Vi ska till Frankrike i juni och funderade just över hur man hyr cykel 🙂 Jag ska inte cykla själv men tre medföljande cyklister/triatleter vill utmana backen.
Quote from Charlotte Skoglund on 31 May 2012, 07:11prova inte bara den backen...finns många små fina backar väldigt nära varandra...ngra till och med krävde lyse så en såg i de mörka tunnlarna:)
prova inte bara den backen...finns många små fina backar väldigt nära varandra...ngra till och med krävde lyse så en såg i de mörka tunnlarna:)
Quote from ellen olsson on 31 May 2012, 08:05Instämmer. Ta dig gärna en tur till Saint-Chaffrey och kör upp till Col du Granon som är en vackrare och tuffare stigning.
Instämmer. Ta dig gärna en tur till Saint-Chaffrey och kör upp till Col du Granon som är en vackrare och tuffare stigning.
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 23:18Grymt. Tack för tips!
Grymt. Tack för tips!