Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningHyra dräkt uppe i Vansbro?
You need to log in to create posts and topics.

12

http://w-dyk.se/hyra/

Är det nån som har erfarenhet av att hyra dräkt på stället?
Man ska ju knappa in sina mått och ja då blir det sen att simma i den i oprovad. Kan det bli katastrof?

det fungera, men du ska var där tidigt. även ser om du kan hämta den kvällen innan. där finns över 8000 på söndag. jag vet inte hur många de hyra ut, men man vill inte chansa att du missa starten pga en kö

Förstår att det är ett ganska dyrt alternativ, men ORCA från wiggle.co.uk är något jag varmt kan rekommendera. Dessutom får det en att simma mer utomhus nu i sommar 🙂

Jo men det är ju det att skicka efter något oprovat som man inte alls vet om det passar som dessuotm kostar skjortan 🙁

Jag misstänker att de våtdräkter som de hyr ut _inte_ är gjorda för simning.
Att skicka tillbaka en våtdräkt som inte passar är inte ohemult dyrt.
Annars har du väl testat en våtdräkt som passar eller har jag helt missförstått det du skrev i den andra tr

Ja men den våtdräkten är ju tydligen inte en superdupervåtdräkt.
Om det nu är såna våtdräkter de hyr ut kan jag ju lika gärna ha min från Stadium. Alltså den funkar nog ok, men blir så velig och orolig att den är kass?

du kan välje en lång arm dräkt från den bolag som hyra ut under vansbro

http://w-dyk.se/hyra/

där finns en kommentar fält då kan man kanske skriver att du vill vet vilka typ eller brand du ska boka för dig innan du betalla.

de sälje riktig sim våtdräkt

Lotta: Den du har duger säkert till det du vill åstadkomma på loppet, vi snackar ju om inte ens en halvtimme i vattnet här... Du kan satsa på en dyrare med långa armar och ben till nästa år och långa Vansbro! (t+)

Jo det förstås, men tänkt om det går urlångsamt med den?

Har du satt ett benhårt tidsmål på sträckan, menar du? 🙂
Jag simmade på 28 minuter. Ganska långt ifrån mitt pers i badhus, men inte så långsamt att jag ville dö av skam. Tycker att första året man gör något sånt här handlar mer om att lära sig hantera s

12