Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHyra en Race cykel för STHLM Tria …
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej. Jag ska va med på Sthlm Triathlon i sommar och undrar om det är någon som vet var jag skulle kunna få hyra en race cyckel för en vecka?! Jag är bosatt i London och vill gärna slippa ta med min till Sverige...

tack- Emma

Vilken storlek?

Vet inte om det finns några uthyrare av racercyklar i Sthlm, men ett tips är ju att höra av sig till klubbar i området. Någon kanske kan tänka sig att hyra ut sin cykel.

Har själv ingen erfarenhet av de här, men de ska ha några racer och till och med tempohoj. http://www.bikeguide-stockholm.se/cyklar.html
ring och kolla.

Min storlek...jag är 173 cm lång. Jag har varit i kontakt med bike sthlm...de har inget. Känner någon, Någon som är med i någon klubb???!!! Det gör inte jag, jag känner heller inte till några klubbar om jag ska vara ärlig. Ge mig några namn på klubbar och

Några klubbar i Stockholmstrakten: Fredrikshof, CK Valhall, CK Falken, Vallentuna CK, SMACK, Bålsta CK, Spårvägen Cykel, Järfälla CK, Södertälje CK. Finns säkert fler, men de var de jag kom på just nu.

Och så finns det ju några triathlonklubbar också: Stockholm city triathlon, SPIF triathlon, Väsby SS triathlon

tyvärr , du är för lång för att låna min sambos hoj.

tyvärr , du är för kort för att låna min sambos hoj.

Att ta med sin egen är väl ganska enkelt och inte så kostsamt. De flesta bolag har specialbagage.

Hej
Jag ska också vara med på Stockholm Triathlon.
har sökt över hela Sverige och många cykel butiker .. men jättesvårt att få "napp"

Är det någon som har en extra cykel för uthyrning , 187 lång, 80 kg

/Steinar

12