Quote from Guest on 6 February 2008, 17:36har jag mer och mer glidit över i cykel-träsket. "Inte en dag för tidigt" tycker väl klientelet HÄR antagligen? Men det verkar vara ett dyrt nöje. Jag kollar cyklar, hjälm, kläder och surfar runt på sajter.
Hittade en blogg som jag favorit-märkte direkt.
har jag mer och mer glidit över i cykel-träsket. "Inte en dag för tidigt" tycker väl klientelet HÄR antagligen? Men det verkar vara ett dyrt nöje. Jag kollar cyklar, hjälm, kläder och surfar runt på sajter.
Hittade en blogg som jag favorit-märkte direkt.
Quote from Funbeat user on 6 February 2008, 17:46Kul! Slänger mig över och läser 😀
Off-topic: irriterande att man inte få har bindestreck i webadresser
Kul! Slänger mig över och läser 😀
Off-topic: irriterande att man inte få har bindestreck i webadresser
Quote from Funbeat user on 6 February 2008, 18:02aha, var det därför......
aha, var det därför......
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 08:26Jag slänger in en notis i så funkar funbeat om bindestrecken!
Jag slänger in en notis i så funkar funbeat om bindestrecken!
Quote from j sollerman on 7 February 2008, 11:25ja de kostar betydligt mer pengar att cykla än att srpinga. Men de är de värt!!
ja de kostar betydligt mer pengar att cykla än att srpinga. Men de är de värt!!
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 14:44Det är mer socialt att cykla än springa, ser sällan eller aldrig några löpklungor.
Det är mer socialt att cykla än springa, ser sällan eller aldrig några löpklungor.
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 14:50Det är inte så dyrt att cykla. Däremot är initialkostnaden hög.
Skorna klarar sig i fem-sex år, Hjälm i tre år, Kläderna till nästa vurpa.
Slitdelarna är säkert inte dyrare än bildriften som inte behövs eftersom man cykelpendlar.
Det är inte så dyrt att cykla. Däremot är initialkostnaden hög.
Skorna klarar sig i fem-sex år, Hjälm i tre år, Kläderna till nästa vurpa.
Slitdelarna är säkert inte dyrare än bildriften som inte behövs eftersom man cykelpendlar.
Quote from Jan Lundquist on 7 February 2008, 15:21Springer du i bilen David?
Springer du i bilen David?
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 15:24Har ingen bil!
Har ingen bil!
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 20:55jag tänkte inte vurpa (H)
jag tänkte inte vurpa (H)