Quote from Guest on 26 October 2011, 09:35Ibland när jag simmar känns det som jag helt plötsligt svävar på ytan och det kommer vågor från mig själv som lyfter fram mig (eller nästan knuffar fram mig).
Är det så det ska kännas eller är det bara slumpen (eller Mållgan som spelar ett spratt)?
Det
Ibland när jag simmar känns det som jag helt plötsligt svävar på ytan och det kommer vågor från mig själv som lyfter fram mig (eller nästan knuffar fram mig).
Är det så det ska kännas eller är det bara slumpen (eller Mållgan som spelar ett spratt)?
Det
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 09:45Det där har hänt mig också ett fåtal gånger, att det känns som man fullkomligen forsar fram fastän man knappt tar i. Det kanske är när man råkar få till rätt teknik?
Det där har hänt mig också ett fåtal gånger, att det känns som man fullkomligen forsar fram fastän man knappt tar i. Det kanske är när man råkar få till rätt teknik?
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 11:25Kan det vara liknande FLOW i löpningen. Den underbara känslan uppkommer av syrebalansen är helt korrekt. Syre in och ut samt förbrukning.
Kan det vara liknande FLOW i löpningen. Den underbara känslan uppkommer av syrebalansen är helt korrekt. Syre in och ut samt förbrukning.
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 16:55Det tråkiga är att i simningen finns detta flow bara några sekunder...i löpningen handlar det i alla fall oftast om minuter när det inträffar... 🙂
Det tråkiga är att i simningen finns detta flow bara några sekunder...i löpningen handlar det i alla fall oftast om minuter när det inträffar... 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 17:40Jag är inte vän med Mållgan, det känns som han konstant drar ner mina ben mot botten och vill sänka mig. (#)
Jag är inte vän med Mållgan, det känns som han konstant drar ner mina ben mot botten och vill sänka mig. (#)
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 19:44Idag trodde jag att jag simmade in i Mållgan, för helt plötsligt simmade jag in med huvudet i någonting. Jag tittade upp och då såg jag en livräddnings-boj. Tydligen hade eleverna som övade livräddning i banan bredvid kastat lite snett 🙂
Eller så tyckte
Idag trodde jag att jag simmade in i Mållgan, för helt plötsligt simmade jag in med huvudet i någonting. Jag tittade upp och då såg jag en livräddnings-boj. Tydligen hade eleverna som övade livräddning i banan bredvid kastat lite snett 🙂
Eller så tyckte
Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 12:01Omtänksamma de var Magnus Hi hi hi
Omtänksamma de var Magnus Hi hi hi
Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 20:53Hi-hi! Kul Marcus! (t+)
Hi-hi! Kul Marcus! (t+)