Quote from Guest on 13 November 2011, 07:51Har en ide om att siten talar om om man sprungit sin snabbaste km eller antal km i följd när man importerar data om sin träning. På något sätt kunde fälten få en färg och kanske en hoover som visar lite statistik?
Har en ide om att siten talar om om man sprungit sin snabbaste km eller antal km i följd när man importerar data om sin träning. På något sätt kunde fälten få en färg och kanske en hoover som visar lite statistik?
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 08:01Mina pers inom dessa kategorier är 2:46,18 och 42,2km. Båda naturligtvis satta på tävling, på träning är jag ca: 382 hästlängder ifrån. Backar vi ett knappt decennium bakåt i tiden så satte jag dock ofta personbästa på träning, men då var jag också väl me
Mina pers inom dessa kategorier är 2:46,18 och 42,2km. Båda naturligtvis satta på tävling, på träning är jag ca: 382 hästlängder ifrån. Backar vi ett knappt decennium bakåt i tiden så satte jag dock ofta personbästa på träning, men då var jag också väl me