Quote from Guest on 4 June 2010, 10:13Det drar ihop sig till VR, de som varit med ett tag minns att det ungefär så här års är dags för ett inlägg om idealtidsfilen. Hur fort måste jag köra runt Vättern om jag stannar 8 minuter i Fagerhult och 5 minuter i Boviken och vill komma under 10 timmar
Det drar ihop sig till VR, de som varit med ett tag minns att det ungefär så här års är dags för ett inlägg om idealtidsfilen. Hur fort måste jag köra runt Vättern om jag stannar 8 minuter i Fagerhult och 5 minuter i Boviken och vill komma under 10 timmar
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 10:23Kanon! Mycket bra.
Tackar och bockar
Kanon! Mycket bra.
Tackar och bockar
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 17:28Instämmer med Magnus. Tack Raymond.
Instämmer med Magnus. Tack Raymond.
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 13:52Attans, filen går inte öppna i Office 2010....
my bad... drog in de senaste uppdateringarna från MS och då fungerade det 🙂
Attans, filen går inte öppna i Office 2010....
my bad... drog in de senaste uppdateringarna från MS och då fungerade det 🙂
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 20:07Alltid lika trevligt med din information Raymond.
Det är många genom åren som stort har uppskattat informationen från dig.
Alltid lika trevligt med din information Raymond.
Det är många genom åren som stort har uppskattat informationen från dig.
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 22:15Tack! Har själv inte Office 2010, men visst borde Excel 2007-filer kunna öppnas och även äldre?
Tack! Har själv inte Office 2010, men visst borde Excel 2007-filer kunna öppnas och även äldre?
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 23:10Rasymond,
Självklart kan Office 2010 öppna de äldre formaten.
Värre är det med tvärt om eftersom att 2010 har XML-som basformat.
Rasymond,
Självklart kan Office 2010 öppna de äldre formaten.
Värre är det med tvärt om eftersom att 2010 har XML-som basformat.
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 21:19Vad säger ni som har en medelhatighet på mellan 23 och 35 km/h en chans på en bra tid,helst mellan 15 och 12 timmar? MVH En 42-åring
Vad säger ni som har en medelhatighet på mellan 23 och 35 km/h en chans på en bra tid,helst mellan 15 och 12 timmar? MVH En 42-åring
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 23:15Per Johan,
Vad syftar du på? Om du har en chans eller inte?Har du inte gjort VR tidigare. Träna styrka på hösten, intervaller och kondition till våre. Minst 100 mil. Kör max 3 dagar i veckan men längre pass så kommer det gå bra.
Per Johan,
Vad syftar du på? Om du har en chans eller inte?
Har du inte gjort VR tidigare. Träna styrka på hösten, intervaller och kondition till våre. Minst 100 mil. Kör max 3 dagar i veckan men längre pass så kommer det gå bra.
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 12:10"Vad säger ni som har en medelhatighet på mellan 23 och 35 km/h en chans på en bra tid,helst mellan 15 och 12 timmar?"
Läser jag fel om du efterfrågar de som kör med ett snitt 23 och25Km/h? För det tror jag att du menar. Och de ligger någonstans där me
"Vad säger ni som har en medelhatighet på mellan 23 och 35 km/h en chans på en bra tid,helst mellan 15 och 12 timmar?"
Läser jag fel om du efterfrågar de som kör med ett snitt 23 och25Km/h? För det tror jag att du menar. Och de ligger någonstans där me