Quote from Guest on 9 March 2013, 20:01Någon som kan identifiera, samt vet var man ev. kan få tag på den här stänkskärmen?
http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=aef2e0d172254da1be95b51bc608a101.jpg&Size=&share=
Någon som kan identifiera, samt vet var man ev. kan få tag på den här stänkskärmen?
http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=aef2e0d172254da1be95b51bc608a101.jpg&Size=&share=
Quote from Funbeat user on 9 March 2013, 20:11Å vilken raritet, såna sålde vi på Cycling på 80-talet
Å vilken raritet, såna sålde vi på Cycling på 80-talet
Quote from Funbeat user on 9 March 2013, 21:04Kul att se en gammal "klenod". Har haft svarta och vita på 80-talet och tror jag har
någon kvar som används ibland på min gamla NISHIKI racer från just 80-talet.
Lycka till!
Kul att se en gammal "klenod". Har haft svarta och vita på 80-talet och tror jag har
någon kvar som används ibland på min gamla NISHIKI racer från just 80-talet.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 9 March 2013, 22:44Tror dom fanns i Bianchi grönt 🙂
Enkelt och smart, nu är det stärtlapparna man skjuter in under sadeln som gäller, skulle karnske tagit patent på det när jag tillverka en för 2 år sedan, bara klippa till mjuk plexi, har även en liten uppåtböj på min.
Tror dom fanns i Bianchi grönt 🙂
Enkelt och smart, nu är det stärtlapparna man skjuter in under sadeln som gäller, skulle karnske tagit patent på det när jag tillverka en för 2 år sedan, bara klippa till mjuk plexi, har även en liten uppåtböj på min.
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 20:00Ok tack, men det är ingen som vet något liknande att få tag på idag?=)
Ok tack, men det är ingen som vet något liknande att få tag på idag?=)
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 21:40Googla runt eller hembygge.
En sån där stjärtlapp under sadeln funkar nog bättre.
Googla runt eller hembygge.
En sån där stjärtlapp under sadeln funkar nog bättre.
Quote from Funbeat user on 15 March 2013, 19:51Biltema i plast
Biltema i plast
Quote from Funbeat user on 16 March 2013, 20:55Har en själv i svart på min gamla Crescent. Fanns på sportaffären på 80-talet. Sitter inte så bra utan eltejp.
Har en själv i svart på min gamla Crescent. Fanns på sportaffären på 80-talet. Sitter inte så bra utan eltejp.
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 15:08Jag tror jag har en sån som ligger och skräpar på sommarstället. Ska kolla under påsken.
Jag tror jag har en sån som ligger och skräpar på sommarstället. Ska kolla under påsken.
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 15:28Jag har en orange!
Jag har en orange!