Quote from Guest on 1 June 2014, 20:02Välkommen till den femte upplagan av I FORM Loppet, Sveriges trevligaste motionslopp för kvinnor och män, i Stockholm. Den 28 augusti ses vi på Golfängarna i Sundbyberg.
I FORM-loppet passar alla, oavsett vad du har för målsättning. Kanske vill du klara a
Välkommen till den femte upplagan av I FORM Loppet, Sveriges trevligaste motionslopp för kvinnor och män, i Stockholm. Den 28 augusti ses vi på Golfängarna i Sundbyberg.
I FORM-loppet passar alla, oavsett vad du har för målsättning. Kanske vill du klara a
Quote from Funbeat user on 1 June 2014, 20:12Vad roligt att de öppnat loppet för alla! 🙂
Blev ju nästan sugen igen ju!
Vad roligt att de öppnat loppet för alla! 🙂
Blev ju nästan sugen igen ju!
Quote from Funbeat user on 1 June 2014, 21:23Jag också. Och en vardagkväll i augusti igen. Som gjort för after run på Parma.... 🙂
Jag också. Och en vardagkväll i augusti igen. Som gjort för after run på Parma.... 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2014, 21:38Verkligen, härlig sommarlöpning och en maffig pizza efteråt... Det vore ju inte så illa 🙂
Verkligen, härlig sommarlöpning och en maffig pizza efteråt... Det vore ju inte så illa 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2014, 21:52🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 28 August 2014, 22:09Resultaten finns uppe nu, just nu ser de väldigt roliga ut med tider på 600 minuter och så...
http://www.sportstiming.dk/Results/IndividualResults.aspx?Id=983
Resultaten finns uppe nu, just nu ser de väldigt roliga ut med tider på 600 minuter och så...
http://www.sportstiming.dk/Results/IndividualResults.aspx?Id=983
Quote from Funbeat user on 28 August 2014, 22:36Rena rama kaoset.... Jag fick ingen tid alls, men jag sprang stolt in på 26:59 och hade sinnesnärvaro nog att inte lita på den officiella tidtagningen utan klockade själv.
Inte nog med att de hade gett mitt nummer till flera, så jag fick byta på plats. D
Rena rama kaoset.... Jag fick ingen tid alls, men jag sprang stolt in på 26:59 och hade sinnesnärvaro nog att inte lita på den officiella tidtagningen utan klockade själv.
Inte nog med att de hade gett mitt nummer till flera, så jag fick byta på plats. D
Quote from Funbeat user on 29 August 2014, 14:58Min tid kom in först idag. Och den stämmer jämfört med min egen klocka.
Men visst var det Neptron/Sportstiming som skötte tidtagningen? De har ju inte världens bästa rykte från början...
Min tid kom in först idag. Och den stämmer jämfört med min egen klocka.
Men visst var det Neptron/Sportstiming som skötte tidtagningen? De har ju inte världens bästa rykte från början...
Quote from Funbeat user on 29 August 2014, 15:03Jag fick en bättre tid, bara några sekunder, så det stämmer antagligen. Fast jag tänker nog undvika lopp som arrangeras i samarbete med Sportstiming i fortsättningen för maken till dåligt skött har jag aldrig varit med om. Faktiskt.
Jag fick en bättre tid, bara några sekunder, så det stämmer antagligen. Fast jag tänker nog undvika lopp som arrangeras i samarbete med Sportstiming i fortsättningen för maken till dåligt skött har jag aldrig varit med om. Faktiskt.
Quote from Funbeat user on 29 August 2014, 16:40Bode du och Ulla är från Danmark Annica 🙂 Sicken jäkla soppa.....
Bode du och Ulla är från Danmark Annica 🙂 Sicken jäkla soppa.....