Quote from Guest on 23 November 2007, 16:50Det pratas och diskuteras fantastiskt mycket på FunBeat vilket är oerhört kul att se! Ibland blir det dock lite svårt att få överblick och filtrera bland alla diskussioner. Därför kan man nu markera diskussioner som ointressanta.
Detta gör man antingen d
Det pratas och diskuteras fantastiskt mycket på FunBeat vilket är oerhört kul att se! Ibland blir det dock lite svårt att få överblick och filtrera bland alla diskussioner. Därför kan man nu markera diskussioner som ointressanta.
Detta gör man antingen d
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 17:00TACK!!!!!!! (t+)
TACK!!!!!!! (t+)
Quote from mårten jansson on 23 November 2007, 17:04Tack! En välbehövd funktion när vi blir fler!
Tack! En välbehövd funktion när vi blir fler!
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 17:04tusen tack.
fast jag har ju lärt mig mycket om växlar och bromsar.....
tusen tack.
fast jag har ju lärt mig mycket om växlar och bromsar.....
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 18:44Antingen förstår jag inte hur det ska funka eller så är den lite buggig.
Klickar jag på "Markera tråden som ointresant" (så att det står "Du har nu markerat diskussionen som ointressant") och sedan laddar om sidan så står det fortfarande "Markera tråden
Antingen förstår jag inte hur det ska funka eller så är den lite buggig.
Klickar jag på "Markera tråden som ointresant" (så att det står "Du har nu markerat diskussionen som ointressant") och sedan laddar om sidan så står det fortfarande "Markera tråden
Quote from Lena O on 23 November 2007, 19:14Konstigt ... nu att möjlighten finns, är jag inte så säkert på att jag vill ha det! (#)
Konstigt ... nu att möjlighten finns, är jag inte så säkert på att jag vill ha det! (#)
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 19:20Det fiungerar utmärkt för min del. Jag markerade två trådar i Prat som ointressanta, när jag sen går in i Prat ser jag dem som överstrukna och jag får inte heller någon uppdatering om att det pratats i trådarna om jag går på olästa inlägg.
Toppen helt en
Det fiungerar utmärkt för min del. Jag markerade två trådar i Prat som ointressanta, när jag sen går in i Prat ser jag dem som överstrukna och jag får inte heller någon uppdatering om att det pratats i trådarna om jag går på olästa inlägg.
Toppen helt en
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 19:22samma för mig som för LG
funkar perfekt.
många trådar om bromsar, hjulnav och ramar fick ett sträck i cykel gruppen
samma för mig som för LG
funkar perfekt.
många trådar om bromsar, hjulnav och ramar fick ett sträck i cykel gruppen
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 19:24Då får vi aldrig ordning på dig, Jessica!
Då får vi aldrig ordning på dig, Jessica!
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 19:25nu lät du märkligt lik min mamma
nu lät du märkligt lik min mamma