Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSyjuntan utvidgad 🙂Imponerande!!!!!
You need to log in to create posts and topics.

Halloj!

Jag kom hem från Öland nu, och hade efter en sjukt träningslös sommar äntligen något att lägga in i Funbeat. Då ser jag att inte bara en, utan två av er har blivit riktiga träningstokar! Imponerande! Väldigt skoj och inspirerande att se vad ni h

Hej! Jag vet, Johanna och jag har hetsat varandra! Men Lidingö tjejlopp närmar sig med stormsteg så det är bara att bita i det sura äpplet. Som nu, ska springa hem från jobbet och det ser ut som en regnskur är på väg.

Å, ska du springa det, Christina! Skoj! Jag är anmäld till tjejmilen nu, så haka på om det låter skoj!

Mer rimligt (tjejmilen är ju om ett par veckor bara) är väl att jag får med er på Hässelbyloppet 11/10. Det är en mil (som ska vara platt och lättspru

Och springa hem från jobbet, insåg jag nu - wow! Dessutom har du cyklat idag, eller? Lina o AS, vi får ta och haka på dessa sportbrudar!

Förresten, Anna-Sara är också duktig - du är klart jämnast av oss allihop, dessutom såg jag att du joggat lite - schysst! 🙂 KRAAAAAAAAAAAM från Årsta

Hej!
Jag det är verkligen roligt att träna nu. 🙂 Nu har jag en "vilovecka" men jag har ju vandrat lite i fjällen i alla fall. Imorgon är det nya tag. Dock orolig för förkylning, känns så konstogt i kroppen. Men hela veckan har jag varit sjuuukt sugen på

Jag måste bara säga att vi f-n vad vi är bra tjejer! kolla alla motionsinlägg! Inspirerande!

Är det nån av er som har inlines? Jag är sugen på att åka mer, ska nog köpa stavar till efersom det är så backigt ibland, till skillnad mot Lkpg...

Tyvärr, fa