Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

De sista passen jag fått in från Garmin till FB är från den 20:e november. Jag har import till annan tjänst från Garmin och där fungerar det, så problemet är nog hos FB. Fler som har problem?

Jag upplever samma beteende... Funkade bra förra veckan.. Någon som fått det att funka?

Samma här

Jag synkade precis och fick med dagens pass (och förra veckans som jag ej hade synkat), men gårdagens pass saknas.
Igår gick det inte att hämta från Garmin, kan det vara relaterat?

Om man väntade tillräckligt länge för att importera manuellt fick man ett meddelande om att importen låg nere under gårdagen för underhåll/utveckling/uppgradering (någonting, kommer inte ihåg exakt).

Men nu verkar den vara igång i alla fall, jag fick pre

Mitt från imorse har inte kommit in, inte när jag försöker manuellt heller.
Skummt

Fick igår samma resultat som Ola, "ett meddelande om att importen låg nere under gårdagen för underhåll/utveckling/uppgradering".

Idag säger den bara att det inte finns något att importera, men jag har ett pass från i söndags har inte importerats.

Men precis nu fick jag "Under dagen kommer importfunktionen vara otillgänglig då och då pga uppgradering
Kom tillbaka snart.. " igen. Ett tecken på att något händer kanske.

Efter ny import nu fick jag in mitt saknade pass.

Hmm, nu verkar det fungera fläckvis. Jag har fyra pass under måndag och tisdag. Simpassen kommer in (båda dagarna). Löpning måndag och cykling tisdag lyser med sin frånvaro. Kanske får hålla mig till att bara simma 🙂

12