Quote from Guest on 22 September 2013, 12:47Hej,
När man importerar en TCX från TrainerRoad.com så kommer inte watt med, går detta ordna tro? Import med samma fil till Garmin Connect ger watt, men om man testar att exportera från Garmin Connect (ny TCX-fil) så kommer återigen inte watt med.
Hoppa
Hej,
När man importerar en TCX från TrainerRoad.com så kommer inte watt med, går detta ordna tro? Import med samma fil till Garmin Connect ger watt, men om man testar att exportera från Garmin Connect (ny TCX-fil) så kommer återigen inte watt med.
Hoppa
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 12:57Just ja, det var inte bara watt som den inte ville plocka ut.
Snittpuls, maxpuls och medelkadens förblev tomma (kalorier kom med). Intervallerna blev dock rätt med tillhörande hastigheter, puls och kadens.
Just ja, det var inte bara watt som den inte ville plocka ut.
Snittpuls, maxpuls och medelkadens förblev tomma (kalorier kom med). Intervallerna blev dock rätt med tillhörande hastigheter, puls och kadens.
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 13:42Jag har en känsla av att funbeat inte tar emot watt oavsett källan...
Jag har en känsla av att funbeat inte tar emot watt oavsett källan...
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 14:02Jaså? Har för mig att jag sett watt i någons pass någon gång... Själv har jag ingen wattmätare, så aldrig tänkt på det tidigare.
Om det nu är så, hur kommer det sig? Watt tar väl likt puls vanligtvis upp 3 byte per sekund medan kadens oftast säkert ligge
Jaså? Har för mig att jag sett watt i någons pass någon gång... Själv har jag ingen wattmätare, så aldrig tänkt på det tidigare.
Om det nu är så, hur kommer det sig? Watt tar väl likt puls vanligtvis upp 3 byte per sekund medan kadens oftast säkert ligge
Quote from Elias Engqvist on 23 September 2013, 21:38Funbeat tar inte emot watt och det beror på att man inte har programmerat det så. Funbeat ser väl ut som det gör pga att skaparen i grunden är löpare. Det ätr nog många som vill ha watt registrerat (jag tex) nu då wattmätare har blivit så mycket billigare
Funbeat tar inte emot watt och det beror på att man inte har programmerat det så. Funbeat ser väl ut som det gör pga att skaparen i grunden är löpare. Det ätr nog många som vill ha watt registrerat (jag tex) nu då wattmätare har blivit så mycket billigare
Quote from Funbeat user on 24 September 2013, 09:14+1. Till förslagslådan (t+)
+1. Till förslagslådan (t+)
Quote from Funbeat user on 24 September 2013, 10:28+1 En implementation av detta vore önskvärt.
+1 En implementation av detta vore önskvärt.