Quote from Guest on 16 January 2015, 16:18Då var en Wifi våg ifrån Withings beställd och på g hem...Vad jag förstått så finns en funktion för att importera värden direkt till Funbeat, kan någon förklara hur det går till rent praktiskt?
Då var en Wifi våg ifrån Withings beställd och på g hem...Vad jag förstått så finns en funktion för att importera värden direkt till Funbeat, kan någon förklara hur det går till rent praktiskt?
Quote from Funbeat user on 16 January 2015, 16:28Då var vågen på plats.. Ingen som använder detta som kan förklara hur det fungerar?
Då var vågen på plats.. Ingen som använder detta som kan förklara hur det fungerar?
Quote from Funbeat user on 16 January 2015, 17:56Jag har också en Withings våg och är intresserad av om det funkar.
Man kan ju exportera data från Withings i .csv-format. Och sånt går att läsa in på Funbeat enligt instruktionerna. Men enbart data som handlar om träning, så vitt jag förstår.
Jag har in
Jag har också en Withings våg och är intresserad av om det funkar.
Man kan ju exportera data från Withings i .csv-format. Och sånt går att läsa in på Funbeat enligt instruktionerna. Men enbart data som handlar om träning, så vitt jag förstår.
Jag har in
Quote from Funbeat user on 16 January 2015, 19:43När jag sökte på Winthings så fick jag bla fram detta inlägget:
"Withings-kopplingen kom till för att det var ganska enkelt (och dessutom efterfrågat av ganska många). Om vi får tillgång till något api hos Polar bygger vi gärna en koppling. Men det är ok
När jag sökte på Winthings så fick jag bla fram detta inlägget:
"Withings-kopplingen kom till för att det var ganska enkelt (och dessutom efterfrågat av ganska många). Om vi får tillgång till något api hos Polar bygger vi gärna en koppling. Men det är ok
Quote from Funbeat user on 24 January 2015, 14:36Har exakt samma funderingar. Först kom info om ATT det var på G och sedan att det skulle finnas men det verkar vara väl dolt....
Har exakt samma funderingar. Först kom info om ATT det var på G och sedan att det skulle finnas men det verkar vara väl dolt....
Quote from Funbeat user on 25 January 2015, 17:25En lista över befintliga kopplingar och hur de fungerar låter ju som en ganska enkel och självklar sak att lägga upp, att ingen representant ifrån sidan ens bemödar sig att svara känns lite märkligt.
Kanske är som någon skrev tidigare en CSV som skall lä
En lista över befintliga kopplingar och hur de fungerar låter ju som en ganska enkel och självklar sak att lägga upp, att ingen representant ifrån sidan ens bemödar sig att svara känns lite märkligt.
Kanske är som någon skrev tidigare en CSV som skall lä
Quote from Funbeat user on 29 January 2015, 23:46Ledsen för sent svar...
Vi har en direktkoppling till Withings, precis som jag skrev i ett tidigare inlägg. Men än så länge körs den endast som intern beta. Vi har kämpat med Garmin-importen och varit tvugna att skjuta på den officiella Withings-betan.
Ledsen för sent svar...
Vi har en direktkoppling till Withings, precis som jag skrev i ett tidigare inlägg. Men än så länge körs den endast som intern beta. Vi har kämpat med Garmin-importen och varit tvugna att skjuta på den officiella Withings-betan.
Quote from Funbeat user on 30 January 2015, 11:39Tack för informationen Michael! Väntar med spänning på öppna lanseringen (t+)
Tack för informationen Michael! Väntar med spänning på öppna lanseringen (t+)
Quote from Funbeat user on 1 February 2015, 17:27Tack för svaret, vet att ni jobbar hårt med sida och App och allt kan inte fixas samtidigt, men informationen om vilka funktioner som finns och vad som är på gång känns bristfällig och framförallt nya medlemmar som inte lusläst alla trådar har ju ingen an
Tack för svaret, vet att ni jobbar hårt med sida och App och allt kan inte fixas samtidigt, men informationen om vilka funktioner som finns och vad som är på gång känns bristfällig och framförallt nya medlemmar som inte lusläst alla trådar har ju ingen an
Quote from Funbeat user on 1 February 2015, 17:33Mycket bra förslag! För jag förmodar att en sån lista finns redan, gäller bara att formattera och publicera?
Mycket bra förslag! För jag förmodar att en sån lista finns redan, gäller bara att formattera och publicera?