Quote from Guest on 31 August 2008, 10:12Nu kan jag inte regga min träning längre??
Gör som jag alltid har gjort men när jag ska gå in på länken import training händer det inget:-(
Nu kan jag inte regga min träning längre??
Gör som jag alltid har gjort men när jag ska gå in på länken import training händer det inget:-(
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 10:22Är det bara jag som har fått problem med att ladda upp filerna?
Kan det beror på att jag nyligen använder mig av den engelska texten på siten?
Är det bara jag som har fått problem med att ladda upp filerna?
Kan det beror på att jag nyligen använder mig av den engelska texten på siten?
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 15:54Kan det ha någon betydels att jag nyligen reggade min på facebook och efter det har problem kommit?
Kan det ha någon betydels att jag nyligen reggade min på facebook och efter det har problem kommit?
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 23:43Nu får jag ladda filerna på ett usb stick och logga in filerna via min Imac.
Är det bara jag som har strul???
Nu får jag ladda filerna på ett usb stick och logga in filerna via min Imac.
Är det bara jag som har strul???
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 23:47Lite mer info skulle hjälpa. Får du inte upp sidan alls? Har du provat en annan browser? Vilket OS har du? Kanske virusskyddstrassel eller brandväggsstrul om du har Windows?
Lite mer info skulle hjälpa. Får du inte upp sidan alls? Har du provat en annan browser? Vilket OS har du? Kanske virusskyddstrassel eller brandväggsstrul om du har Windows?
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 00:05När trycker på länken importera träning kommer jag som vanligt till Gå till import av träning.
Sen länkas jag till en sida där det inte finns några möjligheter alls att importa träningen. Det finns loggo med funbeat etc men ingen Garmin länk exempelvi
När trycker på länken importera träning kommer jag som vanligt till Gå till import av träning.
Sen länkas jag till en sida där det inte finns några möjligheter alls att importa träningen. Det finns loggo med funbeat etc men ingen Garmin länk exempelvi
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 00:12Prova en annan browser också
Prova en annan browser också
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 00:14Men det har fungerat tidigare och det funkar på Imacen med Mozilla läsaren?
Men det har fungerat tidigare och det funkar på Imacen med Mozilla läsaren?
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 00:30Dom har olika cache tex. Vet inte om du provat rensat cachet.
Men prova en annan browser först, det är enklast
Dom har olika cache tex. Vet inte om du provat rensat cachet.
Men prova en annan browser först, det är enklast
Quote from Jan Lundquist on 1 September 2008, 08:51Firefox funkar inget bra ihop med Funbeat just nu. Prova en annan webläsare.
Firefox funkar inget bra ihop med Funbeat just nu. Prova en annan webläsare.