Quote from Guest on 2 November 2011, 20:53Verkar vara helt slumpmässig... Idag t.ex. hade jag 3 pass att importera (från dagens träning). Lik förbannat, lyckades den importera ett pass från den 25 Oktober på 49 minuter. Jag har inte den blekaste aning om vad det kan vara för något. Jag vet bara a
Verkar vara helt slumpmässig... Idag t.ex. hade jag 3 pass att importera (från dagens träning). Lik förbannat, lyckades den importera ett pass från den 25 Oktober på 49 minuter. Jag har inte den blekaste aning om vad det kan vara för något. Jag vet bara a
Quote from Camilla Höög on 2 November 2011, 21:03Hur importerar du?
-Läs in direkt från din Garmin
-Läs in träning från Garmin (TCX, FIT), Polar (HRM)
-Läs in ZIP-foldrar med TCX, FIT eller HRM filerFår du upp alla pass på sidan "Välj vilka träningsposter som du vill läsa in"? Eller var går det fel?
Hur importerar du?
-Läs in direkt från din Garmin
-Läs in träning från Garmin (TCX, FIT), Polar (HRM)
-Läs in ZIP-foldrar med TCX, FIT eller HRM filer
Får du upp alla pass på sidan "Välj vilka träningsposter som du vill läsa in"? Eller var går det fel?
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 21:08Jag väljer första länken. Nä, jag upptäckte att den omimporterat ett pass som jag trodde att jag hade kvar med som jag hade raderat i tron om att jag raderade något annat skräp (där gick alla de eventuella kommentarerna rakt ner i papperskorgen. Tack för
Jag väljer första länken. Nä, jag upptäckte att den omimporterat ett pass som jag trodde att jag hade kvar med som jag hade raderat i tron om att jag raderade något annat skräp (där gick alla de eventuella kommentarerna rakt ner i papperskorgen. Tack för
Quote from Camilla Höög on 3 November 2011, 06:03Det händer alla då och då 🙂
Det händer alla då och då 🙂