Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatImporten och segt...
You need to log in to create posts and topics.

12

Importen fungerar fortfarande inte, har testat på både Mac oPC... 🙁
Sedan upplever jag siten seg i helhet, som om bandbredden / beräknings kap. har halverats... 🙁

En seriös o trovädig status uppdatering från nya ägarna vore på sin plats...

I övrigt

Tycker du? Jag kan inte säga att jag märkt någon skillnad. Importen fungerar som vanligt för mig, den är färdig och synkad innan jag ens hunnit hem. Har du något särskilt, vet att vissa klockor ger jättekonstiga resultat om man synkar tack vare att man ka

Inga Connect IQ fält på det som kommer från Fenix 5X (Garmin), Zwift har inget sådant. importen har fungerat fint fram till ett tag sedan, har inte kunnat läsa in filer alls sedan lördags (8/9).
Seg respons o långa väntetider har varit en längre tid.

Kor

Attans, så lätt var det alltså inte 🙁

Tyvärr 🙁

Testade igen med ny fil från mitt nyss avslutade pass, samma sak...

Ett okänt fel uppstod när filen skulle läsas in.

Jag testade också, för nyfikenhetens skull, om jag kunde läsa in en tcx-fil men det gick inte och när jag öppnade Garminimporten fick jag 504 Gateway Time-out så något fel verkar det ju vara faktiskt, och inte då mellan dig och Funbeat utan kanske snarare

Trögt e det ju...
Blir en jäkla backlogg med aktiviteter att importera när/om det fungerar igen :-/

Fast nu har det fungerat sen i onsdags morse för min del, du kanske ska maila support@funbeat.se för att se om de kan se om det hänt något med ditt konto i så fall?

Nu fungerar det här med 🙂
Alla TCX-filer är impoterade så är på banan igen 🙂

/M

Härligt!

12