Quote from Guest on 9 November 2008, 16:44Hej!
Någon som vet om det går att importera träningshistorik till Funbeat om man har kört Garmin Training Center för Mac? Får inte det att funka. Det står ju i infon om importering att det kräver GTC 3.2.0 eller senare, men det är ju versionsnumret för P
Hej!
Någon som vet om det går att importera träningshistorik till Funbeat om man har kört Garmin Training Center för Mac? Får inte det att funka. Det står ju i infon om importering att det kräver GTC 3.2.0 eller senare, men det är ju versionsnumret för P
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 16:54Hej Eric! Jag kör Training Center på Mac, och laddade upp hela tcx-historiken på funbeat innan jag började ladda över direkt från Garmin, precis som det rekommenderas. Så det borde inte vara något problem. Kan du ha råkat ut för någon temporär serversvack
Hej Eric! Jag kör Training Center på Mac, och laddade upp hela tcx-historiken på funbeat innan jag började ladda över direkt från Garmin, precis som det rekommenderas. Så det borde inte vara något problem. Kan du ha råkat ut för någon temporär serversvack
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 17:00Hej Fredrika!
En temporär serversvacka kan man ju hoppas på! 🙂
Om det inte är så att filen är för stor, men det tror jag inte. Så mycket data är det inte, har knappt två års löpning loggad. Filen är 5.2mb komprimerad, 92mb okomprimerat (går tydligen att
Hej Fredrika!
En temporär serversvacka kan man ju hoppas på! 🙂
Om det inte är så att filen är för stor, men det tror jag inte. Så mycket data är det inte, har knappt två års löpning loggad. Filen är 5.2mb komprimerad, 92mb okomprimerat (går tydligen att
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 21:30Hör annars med Olle direkt om du inte får det att fungera - han är extremt hjälpsam om tekniska grejer inte verkar fungera 🙂
Hör annars med Olle direkt om du inte får det att fungera - han är extremt hjälpsam om tekniska grejer inte verkar fungera 🙂