Quote from Guest on 19 April 2011, 08:30Det här är en fråga som bara måste ha ställts förr, så jag börjar med att ställa mig i skamvrån direkt och mumla att jag försökte iallafall söka utan att hitta något, innan jag ställer frågan, men kan man importera löprundor från exempelvis en kml fil?
A
Det här är en fråga som bara måste ha ställts förr, så jag börjar med att ställa mig i skamvrån direkt och mumla att jag försökte iallafall söka utan att hitta något, innan jag ställer frågan, men kan man importera löprundor från exempelvis en kml fil?
A
Quote from Elias Engqvist on 19 April 2011, 08:40funbeat vill ha tcx-format så om du lyckas omvandla filen till en tcx-fil och sen zippar den så ska det funka. Funbeat är dock lite kräsen (eller andra är lite slarviga) med tcx-formatet men det är inte alla tcx-filer som funkar heller.
funbeat vill ha tcx-format så om du lyckas omvandla filen till en tcx-fil och sen zippar den så ska det funka. Funbeat är dock lite kräsen (eller andra är lite slarviga) med tcx-formatet men det är inte alla tcx-filer som funkar heller.
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 08:49Om du har en runda på fil av något lämpligt format och laddar upp den på www.gpsies.com så ska du därifrån kunna exportera ut den på tcx-format och sedan importera den i Funbeat.
Om du har en runda på fil av något lämpligt format och laddar upp den på http://www.gpsies.com så ska du därifrån kunna exportera ut den på tcx-format och sedan importera den i Funbeat.
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 10:02Okaj!
Då är jag med, funkar det även om man vill lägga in en träningsrunda som är sökbar för alla?!
Okaj!
Då är jag med, funkar det även om man vill lägga in en träningsrunda som är sökbar för alla?!
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 21:22Så vitt jag vet så kan man bara importera en löprunda till sin egen kalender. Men därifrån kan man väl göra den tillgänglig för alla.
Helst skulle man förstås vilja importera den som enbart en runda. Ett tips för att-göra-listan kanske?
Så vitt jag vet så kan man bara importera en löprunda till sin egen kalender. Men därifrån kan man väl göra den tillgänglig för alla.
Helst skulle man förstås vilja importera den som enbart en runda. Ett tips för att-göra-listan kanske?