Quote from Guest on 24 May 2010, 10:07Tjena alla hackers!
Någon som skulle vilja vara extremt bussig och hjälpa mig med detta.
mvh/Robban
Tjena alla hackers!
Någon som skulle vilja vara extremt bussig och hjälpa mig med detta.
mvh/Robban
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 10:17Exportera rundan som KML-fil (Google Earth), ladda upp den här: http://www.gpsvisualizer.com/gpsbabel/ och konvertera till GPX eller TCX. Ladda upp på BRT.
Exportera rundan som KML-fil (Google Earth), ladda upp den här: http://www.gpsvisualizer.com/gpsbabel/ och konvertera till GPX eller TCX. Ladda upp på BRT.
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 14:10Tack Emil, har försökt men ej lyckats. Skulle uppskatta en lite mer detaljerad beskrivning som den o-hacker jag är.
Tack Emil, har försökt men ej lyckats. Skulle uppskatta en lite mer detaljerad beskrivning som den o-hacker jag är.
Quote from Camilla Höög on 25 May 2010, 19:33Beskriv vad du har problem med så blir det lättare att hjälpa.
Beskriv vad du har problem med så blir det lättare att hjälpa.
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 10:30Tjena Anders!
Jo, när jag ska ladda upp en runda i Bike route Toaster (i form av TCX,GPX fil) som jag kört tidigare och reggat med min 405:a, och åter vill köra med GPS-hänvisning (konstigt att det inte går att köra en bana med GPS-hänvisning som man tid
Tjena Anders!
Jo, när jag ska ladda upp en runda i Bike route Toaster (i form av TCX,GPX fil) som jag kört tidigare och reggat med min 405:a, och åter vill köra med GPS-hänvisning (konstigt att det inte går att köra en bana med GPS-hänvisning som man tid
Quote from Camilla Höög on 27 May 2010, 14:15Jag förstår inte riktigt vad du vill göra.
Vill du ladda upp den till Bike route toaster eller ladda ner den i klockan?Jag har en 305:a så jag kan inte ge detaljerade tips kring din klocka, men du bör väl kunna starta en runda från historiken?
--------
Jag förstår inte riktigt vad du vill göra.
Vill du ladda upp den till Bike route toaster eller ladda ner den i klockan?
Jag har en 305:a så jag kan inte ge detaljerade tips kring din klocka, men du bör väl kunna starta en runda från historiken?
--------
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 14:39Anders.....tack så mycket, vad skulle världen vara utan alla hackers!!
Det funkade KANON!!! Tackar!!!
Anders.....tack så mycket, vad skulle världen vara utan alla hackers!!
Det funkade KANON!!! Tackar!!!
Quote from Camilla Höög on 27 May 2010, 14:48Alltid kul att kunna hjälpa till.
Alltid kul att kunna hjälpa till.