Quote from Guest on 18 October 2014, 11:40Jag importerade mitt senaste pass från movescount men måste råkat radera det i funbeat för det har försvunnit ur min kalender (16:e okt). Nu kan jag inte importera det på nytt eftersom den ligger kvar i listan med importerade pass trots att länken inte fu
Jag importerade mitt senaste pass från movescount men måste råkat radera det i funbeat för det har försvunnit ur min kalender (16:e okt). Nu kan jag inte importera det på nytt eftersom den ligger kvar i listan med importerade pass trots att länken inte fu
Quote from Funbeat user on 18 October 2014, 11:50Har inte testat men tror om du gå till import och moves kan man välja de som är på listan igen
Har inte testat men tror om du gå till import och moves kan man välja de som är på listan igen
Quote from Funbeat user on 18 October 2014, 23:39Nej, det finns ingen funktion för att ta bort en post från loggen i dagsläget. Jag har ordnat detta manuellt åt Anna, så hon kunde importera sitt pass igen.
Nej, det finns ingen funktion för att ta bort en post från loggen i dagsläget. Jag har ordnat detta manuellt åt Anna, så hon kunde importera sitt pass igen.