Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

...det har inte fungerat på flera dagar? Får felmeddelande att "plugin not detected"...och installerar sen om programmet på Garmin som rekommenderas. Sen testkör jag det enligt instruktion och då är det ok. Är det ngt problem med Funbeat månne?

// Helena

Är det samma med olika webbläsare?

Det har i varje fall funkat klockrent för mej, både idag och tidigare dagar.
Jag kör med Chrome.

Vad menar du med olika webläsare?

Förtydligande angående felmeddelandet: "Garmin Communicator Plugin NOT detected" står det. Sen hänvisas till en hemsida för att ladda hem senaste versionen (vilket jag gjort) och på samma sida gär man ett test för att se att det fungerar (vilket jag gjort

funkar för mig, har IE 7

Ahaa..jag tror jag har I E 8- gjorde ngn uppdatering nyligen , tror jag... Kan det bero på det? Vad göra?

Helena!
Fick du löst problemet? Har lika problem att överföra själv nu sedan ett par v. Fört över via fil men om någon vet hur men gör så...tackar jag på förhand 🙂

När jag installerade IE 8 så fick jag svara på någon fråga när jag startade Garmin-importen.
Minns nu inte vad det var för fråga men den var inte helt enkel att upptäcka, inte som de gula active-x-meddelandena i ovankant, men det var nåt liknande...

Så k

Precis som AT beskriver gjorde jag och nu fungerar det!

// Helena