Quote from Guest on 5 February 2011, 18:32Har skaffat mig en Garmin 110 forerunner men kan inte få över data till sport track, det funkar utmärkt ti garmin connect men vill även kunna göra detta till sporttrack. Har försökt med support från sporttrack, men de hänvisar till att man ska göra detta
Har skaffat mig en Garmin 110 forerunner men kan inte få över data till sport track, det funkar utmärkt ti garmin connect men vill även kunna göra detta till sporttrack. Har försökt med support från sporttrack, men de hänvisar till att man ska göra detta
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 18:42Hmm, har du Sporttracks 3 eller 2?
https://forums.garmin.com/showthread.php?t=11071
(ELler är det du som frågat i den tråden?)
Hmm, har du Sporttracks 3 eller 2?
https://forums.garmin.com/showthread.php?t=11071
(ELler är det du som frågat i den tråden?)
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 19:15Sporttrack 3 och Nej, jag har inte varit inne i det inlägget
Sporttrack 3 och Nej, jag har inte varit inne i det inlägget
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 20:12Okej, det verkar som om du måste montera klockan som USB-disk, och sedan öppna en .FIT-fil som ligger på disken. För det är väl med docka och USB-sladd?
Sorry, ingen egen kunskap i frågan egentligen.
Okej, det verkar som om du måste montera klockan som USB-disk, och sedan öppna en .FIT-fil som ligger på disken. För det är väl med docka och USB-sladd?
Sorry, ingen egen kunskap i frågan egentligen.
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 22:05Jag har usb och docka, jag kan få upp filerna men tyvärr inte in dem på sporttrack.
Tusen tack ändå! 🙂
Jag har usb och docka, jag kan få upp filerna men tyvärr inte in dem på sporttrack.
Tusen tack ändå! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 22:07Vi har GF305 och GF110 i familjen. Men kan inte få 110an att importera direkt via Funbeat. Det har fungerat på samma sätt som med GF305, men inte längre. Vi måste hela tiden först spara filen som tcx fil innan import i FB. Nån spm har någon ide?
Kan test
Vi har GF305 och GF110 i familjen. Men kan inte få 110an att importera direkt via Funbeat. Det har fungerat på samma sätt som med GF305, men inte längre. Vi måste hela tiden först spara filen som tcx fil innan import i FB. Nån spm har någon ide?
Kan test
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 22:16Väntar med spänning 🙂
Väntar med spänning 🙂
Quote from Funbeat user on 6 February 2011, 01:01Jag har aldrig testat SportTrack, men jag har en FR110. Jag testade att tanka hem trial på release 3. Anslöt klockan till USB varpå jag drog igång SportTrack och hittade en importeringsfunktion. Jag valde ut -fit-filen precis som jag gör i funbeat, dvs b
Jag har aldrig testat SportTrack, men jag har en FR110. Jag testade att tanka hem trial på release 3. Anslöt klockan till USB varpå jag drog igång SportTrack och hittade en importeringsfunktion. Jag valde ut -fit-filen precis som jag gör i funbeat, dvs b
Quote from Funbeat user on 6 February 2011, 14:18Tack för tipset, ska testa detta. 🙂
Tack för tipset, ska testa detta. 🙂