Quote from Guest on 17 April 2011, 15:32Hej, någon som har något förslag hur jag kan "tillverka" en padding, till exempel stoppa ett extralager tyg där bak eller liknande 😀
Hej, någon som har något förslag hur jag kan "tillverka" en padding, till exempel stoppa ett extralager tyg där bak eller liknande 😀
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 15:42Använd några sterila kompresser.
Använd några sterila kompresser.
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 18:24tjaaaa, du har jo TENA for menn. Fåes på apotek:
BILD:http://www.tena.no/Documents/1_Global_files_and_Com/2_Images/9_Products/P23%20TENA%20For%20Men%20Level3/2010/tena-for-men-level-3-prod.jpg
Så har man jo mulighet til å "ta i "så det kommer en skvett
tjaaaa, du har jo TENA for menn. Fåes på apotek:
Så har man jo mulighet til å "ta i "så det kommer en skvett
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 19:58Fungerar det verkligen med en sån tunn tygbit David?
Haha, vågar man verkligen gå in å köpa mansblöjor? 😉
Det lär ju också va ganska dyrt tänker jag för jag skulle nog inte vilja använda dom mer än en gång med tanke på hur mycket jag tar i (H)
Fungerar det verkligen med en sån tunn tygbit David?
Haha, vågar man verkligen gå in å köpa mansblöjor? 😉
Det lär ju också va ganska dyrt tänker jag för jag skulle nog inte vilja använda dom mer än en gång med tanke på hur mycket jag tar i (H)
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 20:00De är praktiska när du ska ta hand sittsåren.
De är praktiska när du ska ta hand sittsåren.
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 20:01Men jag vill ju ha paddings just för att slippa sittsåren (hv)
Edit: Iof är det väl perfekt att ha samma grej både som förebyggande och läkande 😉
Men jag vill ju ha paddings just för att slippa sittsåren (hv)
Edit: Iof är det väl perfekt att ha samma grej både som förebyggande och läkande 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 07:32Triathlonbyxor har bara ett lager fleece i grenen. Själv tycker jag dom är bekvämare än byxor med blöja.
Triathlonbyxor har bara ett lager fleece i grenen. Själv tycker jag dom är bekvämare än byxor med blöja.
Quote from Anders Wallerstedt on 18 April 2011, 12:54Du ska inte, stoppa in extra tyg i byxorna, då får du garanterat skav.
Köp extra cykelbyxor eller triathlonbyxor, kan även vara gött med extra strumpor.
Vid de första riktigt långa rundorna, kan du ha med och byta vid en fika eller så, ta även med våtserv
Du ska inte, stoppa in extra tyg i byxorna, då får du garanterat skav.
Köp extra cykelbyxor eller triathlonbyxor, kan även vara gött med extra strumpor.
Vid de första riktigt långa rundorna, kan du ha med och byta vid en fika eller så, ta även med våtserv
Quote from Camilla Höög on 18 April 2011, 13:01Smörj in stoppningen och huden rejält innan så blir det inget skav.
Smörj in stoppningen och huden rejält innan så blir det inget skav.