Quote from Guest on 30 October 2007, 12:30Hej
Jag är nyreggad här och bjöd i samma veva in två personer med mailfunktionen som finns vid mina träningskompisar.Grejen är att de inte försvinner när de väl reggat sig, även om jag i alla fall ett av fallen vet att de reggat sig med samma mail som
Hej
Jag är nyreggad här och bjöd i samma veva in två personer med mailfunktionen som finns vid mina träningskompisar.
Grejen är att de inte försvinner när de väl reggat sig, även om jag i alla fall ett av fallen vet att de reggat sig med samma mail som
Quote from Camilla Höög on 30 October 2007, 12:40Mailadresserna från topplistan kommer försvinna efter 2 veckor har jag för mig. De försvinner i alla fall automatiskt.
Att det blev 2 rader låter underligt och skulle betyda att personen använde en annan mailadress än den du bjöd in person med. Dubbel- o
Mailadresserna från topplistan kommer försvinna efter 2 veckor har jag för mig. De försvinner i alla fall automatiskt.
Att det blev 2 rader låter underligt och skulle betyda att personen använde en annan mailadress än den du bjöd in person med. Dubbel- o
Quote from Funbeat user on 30 October 2007, 17:13Undran var mera varför inte de jag bjöd in per automatik hamnade på min topplista när de reggade sig med samma adress. Som sagt jag sökte ju upp personen efter jag bjudit in och därför har jag ju nu personen både som inbjuden (nergråad mailrad) samt som t
Undran var mera varför inte de jag bjöd in per automatik hamnade på min topplista när de reggade sig med samma adress. Som sagt jag sökte ju upp personen efter jag bjudit in och därför har jag ju nu personen både som inbjuden (nergråad mailrad) samt som t
Quote from Camilla Höög on 30 October 2007, 17:35Det var därför jag bad dig att både dubbel- och trippelkolla att de verkligen reggade sig med samma mailadress som du skickade ut till.
Jag gör ett test nu med ett nytt konto. Det verkar inte som att inbjudna emailadresser automatiskt blir till ett "rikt
Det var därför jag bad dig att både dubbel- och trippelkolla att de verkligen reggade sig med samma mailadress som du skickade ut till.
Jag gör ett test nu med ett nytt konto. Det verkar inte som att inbjudna emailadresser automatiskt blir till ett "rikt