Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej!
Jag och några grannar funderar på att dra ihop ett kvällspromenadgäng där vi bor...
Har valt ut en slinga på knappt ca 6 km (tänkte ca en timme...) och tänker att om vi "annonserar" här och på tex Facebook så kan de som bor längs vägen hoppa på när v

Du kan lägga ut en inbjudan till alla när du registrerar ett träningspass. Under "Bjud in någon till passet" så markerar du "Gör till öppen inbjudan för alla på FunBeat."

Öppna träningspass hittar du under fliken "Träningskompisar" och sedan på länken "K

Där hittar du mitt öppna påskpass tex 🙂

http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=13698809

Ok, det verkar ju enkelt. Dock verkar det inte vara så många funbeatare som bor härikring. inte som har markerat sig på kartan i alla fall.
Men då vet jag hur jag ska göra i alla fall!

//A

Kolla om det finns några motionärer där du bor. Sätt upp en affisch i mataffären, lokala gymmet eller kolla om någon idrottsklubb vill hänga på.
Sen kan du ju i tråden redan nu skriva var rundan ska gå så kanske ni kan locka mer fler löpare. Alla kanske

Nä, jag tänkte jag skulle rita en runda. Men... För att visa var man ska befinna sig en viss tid så vill man ju gärna GARANTERAT vara mer än en... Tänker att det är dumt att tala om var, om man blir själv nån dag?
Äh, det är kanske bara nojjigt, jag vet i

Du får väl skriva att vi planerar att regelbundet springa här i området och hälsa dem välkomna till funbeat. Eller så får ni lova varandra att alltid vara två som tar rundan. Kanske bäst att vara försiktigt.