Quote from Guest on 21 March 2010, 13:51Hur gör jag för att använda olika huvudsidor i min FR 305? Jag har varit inne i infofält-menyn och ändrat huvudsida 1 och huvudsida 2 (och löpning, cykling etc) men oavsett vad jag väljer för aktivitet är det bara huvudsida 1 som används... om jag ska trä
Hur gör jag för att använda olika huvudsidor i min FR 305? Jag har varit inne i infofält-menyn och ändrat huvudsida 1 och huvudsida 2 (och löpning, cykling etc) men oavsett vad jag väljer för aktivitet är det bara huvudsida 1 som används... om jag ska trä
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 14:01Vet inte om jag förstår frågan. Men om du undrar hur man byter sida så använder du upp- och nerknapparna på klockans högersida. Du kan också ställa in så att klockan automatiskt bläddrar igenom sidorna.
Vet inte om jag förstår frågan. Men om du undrar hur man byter sida så använder du upp- och nerknapparna på klockans högersida. Du kan också ställa in så att klockan automatiskt bläddrar igenom sidorna.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 14:34Tack! Det var precis det jag var ute efter
Tack! Det var precis det jag var ute efter