Quote from Guest on 7 October 2012, 18:01Vilken information väljer ni att ha framme på pulsklockan under turen? Väljer ni att visa varvtider och i så fall på hur långa varv?
Skulle behöva ändra lite, men jag kan inte bestämma vad jag vill veta:-P
Vilken information väljer ni att ha framme på pulsklockan under turen? Väljer ni att visa varvtider och i så fall på hur långa varv?
Skulle behöva ändra lite, men jag kan inte bestämma vad jag vill veta:-P
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 18:11Effekt och kadens räcker länge.
Effekt och kadens räcker länge.
Quote from Camilla Höög on 7 October 2012, 18:50De fält jag har när jag kör racer:
Aktuell hastighet
Medelhastighet
Kadens
Total sträcka
Klocka
Total tidSen har jag alltid autolap påslagen på 1 km och får en då en popup varje kilometer om senaste kilometerns snitthastighet.
De fält jag har när jag kör racer:
Aktuell hastighet
Medelhastighet
Kadens
Total sträcka
Klocka
Total tid
Sen har jag alltid autolap påslagen på 1 km och får en då en popup varje kilometer om senaste kilometerns snitthastighet.
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 09:33Har ett stort fält som visar puls och två små med distans och tid.
Kör som Anders med autolap, men ställd på 10 km vid cykling, för att få lite bättre uppfattning av tempot. Då slipper man en del av svägningar i "varvtiderna" som beror på yttre omständig
Har ett stort fält som visar puls och två små med distans och tid.
Kör som Anders med autolap, men ställd på 10 km vid cykling, för att få lite bättre uppfattning av tempot. Då slipper man en del av svägningar i "varvtiderna" som beror på yttre omständig
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 09:454 fält på min klocka, puls, kadens, fart och äähh..., distans tror jag, är de jag normalt använder. Har en andra skärm med tid, klocka och något annat vad det nu kan vara, puls kanske, som jag använder ibland.
Puls och kadens är de jag har klart mest anv
4 fält på min klocka, puls, kadens, fart och äähh..., distans tror jag, är de jag normalt använder. Har en andra skärm med tid, klocka och något annat vad det nu kan vara, puls kanske, som jag använder ibland.
Puls och kadens är de jag har klart mest anv
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 11:03Hastighet
Medelhastighet
Sträcka
Klocka
Puls
Medelpuls
Kadens
🙂
Hastighet
Medelhastighet
Sträcka
Klocka
Puls
Medelpuls
Kadens
🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 11:09Tackar för tipsen:-)
Tackar för tipsen:-)