Quote from Guest on 19 August 2008, 11:01Hej!
Är det någon som kan svar på mina två frågor:
1. När jag väljer att visa min träning i "Visa i lista", kan man i informationen inte se min/km och namnet på vilken runda det är man sprunget?
2. Hur sorterar jag enklast ut info kring alla gånger jag sp
Hej!
Är det någon som kan svar på mina två frågor:
1. När jag väljer att visa min träning i "Visa i lista", kan man i informationen inte se min/km och namnet på vilken runda det är man sprunget?
2. Hur sorterar jag enklast ut info kring alla gånger jag sp
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 11:11Det enklaste är nog att du exporterar hela rasket till en Excel-fil och går igenom den, där ska allt finnas med.
Kolla under "Min träning/Exportera och importera"
Det enklaste är nog att du exporterar hela rasket till en Excel-fil och går igenom den, där ska allt finnas med.
Kolla under "Min träning/Exportera och importera"
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 14:25Förstår inte varför det skulle vara lättast att exportera (inget illa menat)
Det lättaste sättet jag skulle kunna komma på för att jämföra, fast det är ju dock inte i list funktionen, det skulle ju vara om du väljer period i Kalendern, och bara väljer den
Förstår inte varför det skulle vara lättast att exportera (inget illa menat)
Det lättaste sättet jag skulle kunna komma på för att jämföra, fast det är ju dock inte i list funktionen, det skulle ju vara om du väljer period i Kalendern, och bara väljer den
Quote from Camilla Höög on 19 August 2008, 17:15Njaejo, Excel har fördelen att du kan bearbeta datan precis hur du vill och sortera på sträckor och tider uppåt och neråt, men det är ju lite jobb och oftast räcker nog listfunktion och dess filtrering.
Njaejo, Excel har fördelen att du kan bearbeta datan precis hur du vill och sortera på sträckor och tider uppåt och neråt, men det är ju lite jobb och oftast räcker nog listfunktion och dess filtrering.
Quote from Galderma Fritidsförening on 20 August 2008, 23:57jag skulle exportera till excel och leka lite med dess funktioner ^^
jag skulle exportera till excel och leka lite med dess funktioner ^^
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 00:52Iofs så har jag inte helt koll på vilka parametrar som kommer med när man exporterar 🙂 För när jag ville göra det för läääääängesedan så minns jag att det inte ville sig funger, och sen har jag inte provat igen 🙂
Iofs så har jag inte helt koll på vilka parametrar som kommer med när man exporterar 🙂 För när jag ville göra det för läääääängesedan så minns jag att det inte ville sig funger, och sen har jag inte provat igen 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 21 August 2008, 00:55Följande parametrar kommer med:
Träningstyp
Datum
Minuter
Sekunder
Sträcka (km)
Snittpuls
Maxpuls
Kcal
Intensitet
Repetitioner
Set
Runda
Kommentar
Privat kommentaroch det funkar klockrent att exportera för mig, provade nyss. 🙂
Följande parametrar kommer med:
Träningstyp
Datum
Minuter
Sekunder
Sträcka (km)
Snittpuls
Maxpuls
Kcal
Intensitet
Repetitioner
Set
Runda
Kommentar
Privat kommentar
och det funkar klockrent att exportera för mig, provade nyss. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 11:10Hade det inte varit trevligt om man fick välja vilja parametrar som visas i listan pss som i diagrammen?
Saknar oxå min/km där...Mvh
/M
Hade det inte varit trevligt om man fick välja vilja parametrar som visas i listan pss som i diagrammen?
Saknar oxå min/km där...
Mvh
/M
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 11:17Men det räknar man ju ut genom att dividera totalt antal minuter med totalt antal kilometer, det tror jag inte ligger lagrat faktiskt.
Men det räknar man ju ut genom att dividera totalt antal minuter med totalt antal kilometer, det tror jag inte ligger lagrat faktiskt.